Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har du snattat någon gång? Själv har jag inte gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Haha jo, snodde ett paket lejonkungen kort när jag var runt 5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Japp... varför inte göra poll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, det är emot min moral. Men när jag var liten blev jag anklagad för snattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Nej, och kommer aldrig att hända. Edit: Eller jo, när jag var mindre trodde jag att ''provsmakning'' på godis var tillåtet. Redigerad 30 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, det är emot min moral. Men när jag var liten blev jag anklagad för snattning. "Maten går före moralen." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 "Maten går före moralen." Oj, sorry. Visste inte att du var så fattig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, men har stulit! En schampo flaska av en pöjk i simmhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Oj, sorry. Visste inte att du var så fattig :"> Nejdå, skulle aldrig snatta så som läget är idag. När jag var yngre dock, gick i 2an eller något så snattade jag en gång, vilket jag ångrar dock. Citatet var från Oscar Wilde förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, några chokladbitar på Konsum i femman ungefär. När de är så tjuriga får de skylla sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, tyvärr. Har också åkt fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 På tal om att blivit anklagad för snattning. För 3 år sen åkte jag färjan Silja Line tillsammans med några kompisar. Medan vi väntade på buffén så kollade vi i olika affärer och så, när vi gick ut från parfymaffären så började det tjuta ganska högt, så jag och mina kompisar fick gå om den dära "spärren" (vafan heter det? Den som känner av om stöldmärkerna lämnar), det var tydligen på mig som det tjöt på. Ganska pinsam situation också då det var många som hade vänt sig om för att se vad som stod på. Personaltanten bad mig tömma fickorna medan mina kompisar sa "Han har inte snott nåt, han är inte sån". Tillslut såg jag att ett sånt där stöldmörke med klister på hade fastnat på mina byxor, vettefan hur, men där satt den ändå. Personaltanten verkade fortfarande vara misstänksam dock, men jag fick iaf gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, har inte behövt göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vote: Nej! Jag snattar inte, jag går i affären, tar fream hagel bössan och BOOM! Headshot! Eller vänta, ni snackar om in real life? Fortfarande nej, men inget headshot här... Eller hagelbössa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ciaterar: Men när jag var liten blev jag anklagad för snattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts