GasMask Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag är väldigt ny på gta. Jag har mta och kan bara köra race men jag har sett screens som visar deathmatch så hur kan man få tag på det. Är det nåt man laddar hem eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det är fortfarande under utveckling. När det är klart kommer det säkerligen att finnas på mta san andreas hemsida www.mtasa.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag blir jävligt förbannad för det är ju fan bara massa bilrace och skit på varje jävla server. Borde vara mer skit att man får köra fritt och bara springa runt och döda varandra. Sen kommer jag fan inte in på många servrar bara åker ut. Står inget speciellt bara failed shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Finns det inget MTA som fungerar till San Andreas 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Finns det inget MTA som fungerar till San Andreas 2.0? De går inte att modda 2.0 R* har satt ett modding skydd tror jag de va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag blir jävligt förbannad för det är ju fan bara massa bilrace och skit på varje jävla server. Borde vara mer skit att man får köra fritt och bara springa runt och döda varandra. Sen kommer jag fan inte in på många servrar bara åker ut. Står inget speciellt bara failed shit... Sen måste du ju ha intresset, Dessutom finns det många freeroam servrar, fast man kan inte springa då såklart. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts