DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Höhö, jag är fortfarande en liten pajas utan skägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Wilkinson Sword. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 RakaparateN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag hyvlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag rakar mig med en clown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Gillette M3 Power. Sjukt skön rakhyvel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Rakhyvel. Kör engångs men andvänder dom tills dom blir slöa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Gillette M3 Power. Sjukt skön rakhyvel. W0rd på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag är en liten pajas, som har så lite skägg, så det räcker att raka sig en gång i veckan Har kanske 5 svarta strån och cirkus 1 miljon ljusa, mjuka som gör att man känner sig lite som en persika om man inte rakar. Använder då alltid Gilette Mach3 turbo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag är en liten pajas, som har så lite skägg, så det räcker att raka sig en gång i veckan Har kanske 5 svarta strån och cirkus 1 miljon ljusa, mjuka som gör att man känner sig lite som en persika om man inte rakar. Använder då alltid Gilette Mach3 turbo. W0rd på det. Kör dock med engångshyvlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Turkmusche FOR THE WIN! Eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har kanske 5 svarta strån och cirkus 1 miljon ljusa, mjuka som gör att man känner sig lite som en persika om man inte rakar.. Hahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Osthyvel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Turkmusche FOR THE WIN! Eller nåt.. Apropå sånt, jag odlar bockskägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hahahaha. Bara för att du rakar skallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: Rakapparat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag hyvlar mig med någon sån där trippelpryl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Nån som testat att vaxa sig? Ser ju ut att göra skitont... (Börjar bli jobbigt att komma på "in topic" saker till alla trådar...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Du måste ju inte posta i varje tråd.. fortsätter du kommer jag varna och hybernata dig för posthunt. Jag antar att det är ansiktet vi snackar om och där brukar man inte vaxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts