Cortez Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Det kan man väl visst? Jag vet att jag qoutar lite gammalt. Och till PS2 tror jag knappast att det blir samma grafik som till PSP. Det blir nog bättre. Ja, om du har en gamepad. Kan du plugga in en sån i en PSP kanske? Jag tror och hoppas de lägger in "gå"-funktionen i PS2-versionen av LCS. Det är något extra med att gå i GTA... får mig att känna viktig i själva spelet. Varför ska NPC's kunna göra saker som inte spelaren kan göra? Och man har kunnat gå i VC och SA till PS2, så varför inte i LCS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vad är det alla snackar om att man inte kan "jogga"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vad är det alla snackar om att man inte kan "jogga"? Man kan inte jogga helt enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Det kunde man inte på PC-versionen av SA heller, enbart på PS2versionen och säkert på Xbox med antar jag. Det kan säkert modifieras. Man kan GÅ i normaltakt på san andreas på PC..Jag har det på PC och jag går med Alt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jag tror grafiken på ps2 kommer vara ungefär som Vice citys. Men man kan väl gå in i hus på LCS? Ammu-nation,sina egna hus, mm. Eller? Ja, och ruinerna till Doll House.. Inte kan gå? Har jag inte märkt på psp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Ja, och ruinerna till Doll House.. Inte kan gå? Har jag inte märkt på psp.. Vad är Doll House? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Så här är det med gå och jogga i GTA spelen: I san andreas kan man gå, springa och jogga på PC, JA. På psp kan man också gå jogga och springa precis som på PC eller PS2. Så ligger det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 JAg tänkte på det här med grafiken, dom är väl inte så dumma att dom släpper ett nytt spel med sämre grafik än det senaste, dvs San Andreas?? Om mna släpper ett nytt så bör ju lite vara förbättrat, o inte försämrat..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 JAg tänkte på det här med grafiken, dom är väl inte så dumma att dom släpper ett nytt spel med sämre grafik än det senaste, dvs San Andreas?? Om mna släpper ett nytt så bör ju lite vara förbättrat, o inte försämrat..... Spelet är ju en kopia av spelet som från början är till PSP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kan man ta över gängområden som i SA? Finns det nå nya fordon? Kan man köpa kläder som på SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kan man ta över gängområden som i SA? Finns det nå nya fordon? Kan man köpa kläder som på SA? Då jag inte vet hur det är i de övriga städerna så kan jag bara svara på en fråga, ja det finns lite nya fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag har några frågor angående ps2 versionen av lcs: 1: Folk sa att man inte kunde sitta men det kunde man väl i vice city? 2: Kan man aima fritt som i San andreas ? 3: Vilka vapen är nya? 4: Är story'n bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Kan man flyga e på sista banan men finns inga plan man kan flyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts