Shady_4_life Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag undrar vad som e nytt på detta ?? t.ex. e banan lite större? vilket år e det? e det bättre grafik än på GTA:SA?? nån som vet ifall det kommer vara exakt lika lång/kort story som på GTA:LCS till PS2? kan nån berätta vad som e bättre ?? OBS!!! frågorna e om GTA:LCS till PLAYSTATION 2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 PS2 versionen har inte släppts ännu, så inget är helt klart, men det är förmodligen lite sämre grafik än San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Man vet inte vad som är nytt men med tanke på förseningen kanske dom lägger in nytt material, jag tror däremot inte att banan är större eftersom LC består av 3 öar, om man inte åker långt ifrån dom med båt t.ex. Året är 1998 dvs tre år innan GTA III. Jag tror att storyn är likadan. Med vad som är bättre behöver jag lite hjälp. Menar du vad som är bättre än PSP versionen eller vad som är bättre än PS2 Versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Med vad som är bättre behöver jag lite hjälp. Menar du vad som är bättre än PSP versionen eller vad som är bättre än PS2 Versionen? Jag undrar vad som e bättre än PSP versionen.. nåt som man vet till 100% nästan.. jag läste precis på CDON.com att det kommer 9/6 om jag inte minns fel.. och det va SJUKT billigt!!! 289:- men då va inte leveransen inräknad, men det kostar inte så mycke ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Finns tyvärr ingen lista om vad som är nytt. Men man kan ju alltid lägga ut 300 spänn och hoppas Btw så ska jag nog köpa det även fast jag har LCS till PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hoppas det vblir bättre garik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hoppas det vblir bättre garik Troligtvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Menn det lär ju endp vara dåligt eftersom man inte kan typ gå och sånt.. sen finnsd et inga byggnader att gå in i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Menn det lär ju endp vara dåligt eftersom man inte kan typ gå och sånt.. sen finnsd et inga byggnader att gå in i??? Vadå inte kan gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Man kan bara springa - inte "alta" [från san andreas] och gå normaltakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag tror grafiken på ps2 kommer vara ungefär som Vice citys. Men man kan väl gå in i hus på LCS? Ammu-nation,sina egna hus, mm. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag tror att det kommer va typ som SA, asså, gå in i byggnader och gå m.m. anledningen till att det inte fanns på PSP är för att det inte fanns plats tror jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Om du tar bort "med mera" så är det korrekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Om jag har fattat detta rätt: Man kan bara gå,jogga och springa inte snabbgå som i SA? Man kan bara gå in i Ammu-nation och sina egna hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Jag tror att det kommer va typ som SA, asså, gå in i byggnader och gå m.m. anledningen till att det inte fanns på PSP är för att det inte fanns plats tror jag!! Kan nog stämma... Om jag har fattat detta rätt: Man kan bara gå,jogga och springa inte snabbgå som i SA? Man kan bara gå in i Ammu-nation och sina egna hus? Mer eller mindre - ja Redigerad 1 maj, 2006 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Man kan bara springa - inte "alta" [från san andreas] och gå normaltakt. Det kunde man inte på PC-versionen av SA heller, enbart på PS2versionen och säkert på Xbox med antar jag. Det kan säkert modifieras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det kunde man inte på PC-versionen av SA heller, enbart på PS2versionen och säkert på Xbox med antar jag. Det kan säkert modifieras. Åter igen ett skäl till att ps2 äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det här spelet är inget som tilltalar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Grafiken tror ja att den kommer va som på SA eller bättre förhoppningsvis... sen om man kan gå in i byggnader så kan man ju hoppas på, och jag tror att det kommer va typ som på SA.. Plus hoppas jag att man kan träna sin gubbe som på SA, det tyckte ja va ball och att dom flesta bilarna från SA e med.. inse fakta, dom har säkert hållt på med PS2 versionen länge nu, och dom borde ha hunnit lägga in mycke.. särskilt eftersom det e saker dom antagligen redan har, och bara behöver lägga in.. ajja, hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Det kunde man inte på PC-versionen av SA heller, enbart på PS2versionen och säkert på Xbox med antar jag. Det kan säkert modifieras. Det kan man väl visst? Jag vet att jag qoutar lite gammalt. Och till PS2 tror jag knappast att det blir samma grafik som till PSP. Det blir nog bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts