Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 You go sistaah *ghetto love* Sistaah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 hihi :"> felåt, är inte bra på att komma ihåg om de är sistaah eller brothaa till en kille :$ setiöst JuHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 hihi :"> felåt, är inte bra på att komma ihåg om de är sistaah eller brothaa till en kille :$ setiöst JuHH Ya are forgiven, homeboy. Fasen nu gå¨r vi ju offtopic igen . Menmen innan jag går on ville jag bara säga att jag har vunnit över popup fönstrena och dom kommer inte att störa mig mer. Ok, ON nu då: Skaffa lite mörkare färger så det inte bllir för ljust för ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: Dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Asful! Du borde fan sättas i fängelse för fulaste designen.. seriiiiiiiiiiiözt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Asful! Du borde fan sättas i fängelse för fulaste designen.. seriiiiiiiiiiiözt! Seriöst, vem ac oss ska söka hjälp först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ähh, lägg ner nu, så fult är det inte. Men grabben, du borde som sagt byta om så att rutan blir större. Allt ligger för kompakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Seriöst, vem ac oss ska söka hjälp först? YOU YOU YOU! jag har inga större seriösa problem :"> bara några små oseriösa.. And so do you sistaah! Lets wait Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Den är Okej. Jag har sett värre designer så, denna är väl Godkänt. Innehållet är också nice, lite om dig och dina grejjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 YOU YOU YOU! jag har inga större seriösa problem :"> bara några små oseriösa.. And so do you sistaah! Lets wait Tänk om alla var såhär oseriösa, ojoj vad forumiten skulle vara knas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 När jag klicka på läxa hände det bisarra saker vill jag lova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 När jag klicka på läxa hände det bisarra saker vill jag lova. Jo men den länkade ju till sidan, eller hände det nåt annat. För han sa ju att det var mening med sidan typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts