1control Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) 1Control Sorry om jag skapar en ny tråd om min hemsida igen, men jag lyckades inte starta en poll i min hemsida så jag frågar er här i GTASajten ( hittade ingen större forum, pm:a mig om ni vet en och vill slippa mig i fortsättningen ), vad tycker ni om min hemsida? Rösta. Skriv inte offtopics tack. P.S: Kom just från Majbrasan Redigerad 30 april, 2006 av 1control Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ful ful design, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Va väll helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det är 3 positiva och 2 negativa, så 3 vs 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det är 3 positiva och 2 negativa, så 3 vs 2. 4 mot 2 menar du väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Snygg. Skönt att slippa alla sliskiga och glansiga färger som finns på somliga sidor. Jävla blindförsök somliga försöker med. Ah, my eyes feel good. Edit: Nu drog allt mitt betyg på sidan ner, finns inget Postal demo. Redigerad 30 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Inte illa, men det är för kompakt. Om den ska va så, centrera den åtminstonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Den är väl okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Anpassa hemsidan för högre upplösningarByt teckensnitt/textstil - det nuvarande är standard och tråkigtLägg reklamen på ett smartare ställeO.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Anpassa hemsidan för högre upplösningarByt teckensnitt/textstil - det nuvarande är standard och tråkigtLägg reklamen på ett smartare ställeO.s.v. Bra skrivet, det var vad jag ville höra, men vet nån en bra teckensnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Bra skrivet, det var vad jag ville höra, men vet nån en bra teckensnitt? Verdana eller Tahoma är bra teckensnitt på sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 tänk inte ens tanken att göra det till en sån där slisksida med äckliga färger. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Ser konstig ut. Dålig meny, bort med reklamen. Redigerad 30 april, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 ( hittade ingen större forum, pm:a mig om ni vet en och vill slippa mig i fortsättningen ) Lyssan till kusinen GT4, sweclockers (eller vad det nu heter, bryr mig inte iallafall) är ju totalt mycket större . Men så länge du inte är som han så har du min respekt Röst: Dålig. Motiverar inte varför. Men låt oss säga att det har nåt med ole-dole-doff att göra. Nej, men jag gillar inte designen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Lyssan till kusinen GT4, sweclockers (eller vad det nu heter, bryr mig inte iallafall) är ju totalt mycket större . Men så länge du inte är som han så har du min respekt Röst: Dålig. Motiverar inte varför. Men låt oss säga att det har nåt med ole-dole-doff att göra. Nej, men jag gillar inte designen bara. Seriöst azzå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Seriöst azzå! Vi är som två oseriösa tvillingar som vart separerade när vi var nyfödda, men jag har två varningar som jag fått på väldigt kort tid, plus att Moroni Family inte har sagt nåt tyket mot mig så jag vill inte förstöra den här tråden, men snart så kommer jag nog skapa en tråd som inte lockar många ögon förrän du och jag har spårat ur den totalt . OCH ole-dole-doff är seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vi är som två oseriösa tvillingar som vart separerade när vi var nyfödda, men jag har två varningar som jag fått på väldigt kort tid, plus att Moroni Family inte har sagt nåt tyket mot mig så jag vill inte förstöra den här tråden, men snart så kommer jag nog skapa en tråd som inte lockar många ögon förrän du och jag har spårat ur den totalt . OCH ole-dole-doff är seriöst. You go sistaah *ghetto love* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts