Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vem är eran? Jag måste säga att min är Ken Rosenberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Maccer i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Carl johnson, han har sköna kommentarer^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Jag kan inte bestämma mig... har bara spelat igenom hela storyn på san andreas. Så det får väl bli... ööö CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ryder i SA, han e rolig med sina kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Den va riktigt svår. Cesar Vialpando eller T-Bone Mendez Redigerad 13 maj, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 - I love you Toni Cipriani! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Phil Cassidy VC: http://www.buseyworld.com/phil002.jpgGTA3: Sonny Forelli Mike Toreno Joey i GTA3 8-ball Donald Love http://www.clantemplates.com/renders/gallery/data/media/88/donaldlove.jpg Ricardo Diaz Love Fist (band men skit samma) Ken Rosenberg FFS http://archive.gamespy.com/articles/april03/gtavc/09s.jpg Hilary RIP :'( Mitch Baker Carl Johnson *NI MINNS HAN* Zero *INGEN BILD* Lance Vance Dance http://gta.3ds-network.de/gallery/data/media/40/screen20.jpg Så nu räcker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lillhultas Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 (redigerad) Själv tycker jag ryder är min favorit - Han är så överdrivet töntig så han blir cool Redigerad 17 maj, 2006 av Lillhultas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Själv tycker jag ryder är min favorit - Han är så överdrivet töntig så han blir cool Måste hålla med dig störtskön kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Själv tycker jag ryder är min favorit - Han är så överdrivet töntig så han blir cool Ryder är bara bäst han e rolig och cool, han har sin speciella still. SA hade aldrig varit gangsta utan Eazy-e look a like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lillhultas Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Det är liksom alla kommentarer han drar hela tiden om att han är så bäst på allting liksom. C: "Hey, Ryder! This nigga's loaded... Ryder!" R: "Yeeaahh, CJ... Hey, CJ, tell me why I didn't finish high school." C: "Because you been dealing drugs, man, since the age of ten!" R: "No, that ain't it." C: "Because you went and put hands on that teacher for wearing Ballas colors!" R: "No, that ain't it either." R: "It's 'cause I'm too intelligent for this shit, man." R: "I am the real deal, fool. Oh yeah. A genius." Den där konversationen får mig alltid att skratta lika mycket EDIT: En unberbar kille som inte lever med för lite självförtroende. Tänk om alla vore som honom Redigerad 20 maj, 2006 av Lillhultas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Tommy Vercetti och direkt efter han kommer Claude och sedan såklart Ken Rosenberg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Tycker nog Tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Finns många... Umberto (naturally), Donald Love, Toreno, CJ, El Burro, Catalina, Uncle Fu, Rosenberg, Tenpenny osv. osv. Ahhh! Glömde Woozie. Naturligtvis. Woozie. Och Cortez. Och Diaz. Och... Gaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Lance vance,Tommy, CJ, Big Smoke , Ryder, cortez och Ricardo Diaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts