W-Master Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Gta 3 snubben äger rätt hårt för att dom lyckades klämma in han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Haha Catharina är skönast enligt mig, vilken vild brud Så sjukt roligt när man får hennes telefonsamtal, PMS typ PIG!!! *klick* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Wu-zi är coool när man spelar nåt spel med han Men The Truth e rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Wu-zi är coool när man spelar nåt spel med han Men The Truth e rolig Wu-zi är nog den mest komiska killen i spelet förutom The Truth. Men Wu-Zi:s gäng är så med honom. Jag mena dom lägger sig i en kort-match bara för att han är blind. Och att han klarar att köra BIL är ännu mer otroligt. Men han klarar inte att INTE gå in i väggen. Dom andra som Rosenburg och hans kompisar är ju fan bara patetiska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Mike Toreno han har koll på allt. Gillar speciellt hans komentar om varför inte han kan flyga flygplanet själv under ett uppdrag; I got 5 people watching me at all times - one DEA, one FBI, a Russian, a Cuban double agent and my paymasters. The Truth är också en stört skön snubbe. Men han blir lite jobbig med tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
UM3X Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Ja tycker OG Loc e kul. Han suger på att rappa! Madd Dogg e också kool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vem faan är The Truth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Vem faan är The Truth? Du har väl kört ut Gta Sa? Man möter honom vid Contry området... Och man gör lite uppdrag åt honom.. I ett uppdrag när man fått den övergivna flygplatsen så ska man sno en Jetoack från Arme base åt The Truth.. The Thruth är en Hippi som gladligen Röker på, bråkar med armen och bryter mot lagen genom Hash odling... Och han är lite Wierd om jag säger så... Edit: Om du gåt in på News så ser du The Truth som bakgrund bild Här: PÅ Gta Sanandres hemsida Redigerad 15 augusti, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytixXx Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 ¨Hippien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Jag vet inte riktigt vem jag gillar...För alla är så tjocla å fula o tjocka o fula otjocka o fula m.mBig Smoke är tjockast Och rosenberg är fulast!Nämen nu får vi se här! Jag tycker noooooooooooooooooooooooooooooooooooog.............................................................. .................................................................................................... .................................................................................................... .................................................................................................... ............................... Poliserna och Cj är dom ända tror jag och Sweet!!!!!!!!!!!!!!!!!Det var det detTror jag Och Rosenberg den cpiga är cool också men han är ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OneManArmy Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 MÅNGA.. CJ, Big Smoke, Ryder, The Truth och Sweet skulle jag säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jag tycker lätt att Big Smoke är den skönatse snubben i spelet Han har så härliga kommentarer ibland oså det där uppdraget "drive-thru" när han beställer 6 pizzor o en stor läsk, det 'är så jävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Själv så måste jag säga att min favorit i spelet är självaste BIG SMOKE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Big smoke FFS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Den där luffaren med "God is playing with us"-skylten är snäll. Han är en favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Big smoke FFS!! Hur kan ni alla gilla Big smoke han här ju förädare. Skäms!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Svårt att välja,har många favoriter men om det nu skall vara någon så säger jag som många: The Truth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 1. Ryder (exakt samma stil som mig på ett myskoo sätt, lite smått flummig) 2. Big Smoke (påminner om mario , älskar när han ska beställa maten i början) 3. Maccer (runkare is the shit) 4. OG Loc (I'm Gangztah) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Capish Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Den där luffaren med "God is playing with us"-skylten är snäll. Han är en favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hur kan ni alla gilla Big smoke han här ju förädare. Skäms!! Om man tänker på tiden då man inte vet att han är förrädare i början av spelet så är han ju grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts