Gta_Erra Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Big Smoke För han e lika tjock som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) OG Loc FTW! Going gangstah baby! Redigerad 1 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Dom där 2 fula snubbarna... dom från kassinot. Dom men engelsk brytning. Vet ej vad dom heter men dom äger! Och the truth+Zero! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Jag rösta på Maccer. Det är kul när han runkar EDIT:Rabarben dom heter Kent paul och maccer. Redigerad 1 maj, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Öhömm Ken Rosenberg Min favorit e Cesar Ajuste f*n, det var kväll. Var helt kaputt. Rosenberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Han som säger typ orale Ese glödme bort va han hette...Kid Frost spelade han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Han som säger typ orale Ese glödme bort va han hette...Kid Frost spelade han Aha.. T-bone Mendez.?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mike Toreno skön, snubbe, han verkar ju veta allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Han "hippien" eller va han är är cool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det här skämtet kommer jag få skit för men jag säger det ändå... BIGFOOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mike Toreno. Han är så jävla skön. Som om han övat varje ord framför spegeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) ' Redigerad 13 maj, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 OG Loc FTW! Going gangstah baby! Amen to that, brother! Förövrigt så gillar jag tysken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Då det gäller forgängare vet alla vilken som är min favorit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 OG Loc eller Officer Tennpenny Samuel L Jacksson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Cesar Vialpando T-Bone Mendez Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Big Smoke och Mike Toreno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Ryder och Cesar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robin0909 Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Min är lungt The Truth hahaha han e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 (redigerad) Finns inte många jag gillar, möjligen taninga snubben* som är polare med C.J eller The truth. EDIT: ryder heter han nog, rätta mig om jag har fel. Redigerad 13 maj, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts