Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, vem är eran favorit i San Andreas? Själv måste jag säga The Thruth... Vet ej om en sådan här tråd finns - det finns en för VC så nu finns det en SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Min är fan hippie mannen the Truth med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ken Rosenb... Rosenburg? (Glömt!) Schmuck of a lawyer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ken Rosenb... Rosenburg? (Glömt!) Schmuck of a lawyer! Hahaha,Ja den jäveln är fan cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ken Rosenb... Rosenburg? (Glömt!) Schmuck of a lawyer! Öhömm Ken Rosenberg Min favorit e Cesar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 ,.gillar lance ganssa mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) ,.gillar lance ganssa mycket De va ju San Andreas... Aja Redigerad 30 april, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 De va ju San Andreas... Aja Jomen,om det skulle varit Vice City skulle jag fane mig tagit Lance. Han är fan coolast där. Fastän han nu är kolsäck. Annars Rosenberg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 De va ju San Andreas... Aja Nej??!! lance är ju i vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej??!! lance är ju i vice city Ja,men han menade att det var San Andreas personerna vi pratade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 CJs mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 CJs mamma NÄMEN GUD SÅ RESPEKTLÖST AV DIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 NÄMEN GUD SÅ RESPEKTLÖST AV DIG! Ja diggar hennes foto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) NÄMEN GUD SÅ RESPEKTLÖST AV DIG! Min är i alla fall Officer Ralph Pendelbury. Nä, skoja bara... The Truth, Cesar eller Kendl. (Dock var Pendelbury en sjutusan till polis :'( ). Redigerad 30 april, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja,men han menade att det var San Andreas personerna vi pratade om. Vadå san andsreas personer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vadå san andsreas personer?? De som finns i Storyn. GTA: San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 De som finns i Storyn. GTA: San Andreas. Fråga han om vice city då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 CJ Zero Kendl The Truth OG Loc Ryder Men basoluta favooriten är Big Smoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ryder såklart han e bara bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ryder såklart han e bara bäst Aa, håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts