Wild_hawk Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 när jag skulle föra över en ny verision på Tpd från disket så ladda den ett tag sen kom det upp den här rutan nån som känner till vad det är för nått? hur jag kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 e disketen skyddad? eller va tpd igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 fan va mysko jag har haft minst tio virus på datan men har aldrig sett det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 fel på diksketten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 fel på diksketten nej! jag har köpt nya disketer! så det är inte disketen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 e disketen skyddad? eller va tpd igång? den var inte i gång och disketen var inte skyddad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts