Vice. Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Ni är sjukt gryma allihop. Kan inte säga vilken som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Jag börjar med min på måndag skulle jag tippa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Kan inte samuelszon uppdatera lite. Om vilka som är med och vad dom har för bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Kan inte samuelszon uppdatera lite. Om vilka som är med och vad dom har för bidrag. Forumet har bara varit uppe några timmar. och du begär att han ska sitta här en lördagkväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Forumet har bara varit uppe några timmar. och du begär att han ska sitta här en lördagkväll? Han kunde ju göra det innan forumet lades ner också. Och sen sa jag inte att han skulle göra de med engång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nu känner jag mig ganska färdig, hoppas inte man hittar några irriterande småfel sen.. klipp och klistrat är gjort med fälgarna, vingen, intercoolern och lite reflektioner. Allt annat är Brushat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nu känner jag mig ganska färdig, hoppas inte man hittar några irriterande småfel sen.. klipp och klistrat är gjort med fälgarna, vingen, intercoolern och lite reflektioner. Allt annat är Brushat! Saknar ord. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nu känner jag mig ganska färdig, hoppas inte man hittar några irriterande småfel sen.. klipp och klistrat är gjort med fälgarna, vingen, intercoolern och lite reflektioner. Allt annat är Brushat! Riktigt naajjs måste jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Nu känner jag mig ganska färdig, hoppas inte man hittar några irriterande småfel sen.. klipp och klistrat är gjort med fälgarna, vingen, intercoolern och lite reflektioner. Allt annat är Brushat! *Bild* Otroligt mega-dunder-ultra-maxxat snygg!!! Redigerad 6 maj, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nu känner jag mig ganska färdig, hoppas inte man hittar några irriterande småfel sen.. klipp och klistrat är gjort med fälgarna, vingen, intercoolern och lite reflektioner. Allt annat är Brushat! Helt klart den bästa jag sett här hittills, ni behöver inte ha liknande tävlingar i forsättningen för kalle bara förstör dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Tack så mkt alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Nice som faen. And now... some c&c. Kitet ser ganska toonigt ut på sina ställen, men mycket bra brushat. Lite overkill kanske, lite övergjort. Men det mesta ser bra ut. Orka "beware of the kitten"-dekalen dock. EDIT: Kollade igen, och såg att vissa saker i fronten ser väldigt skumma ut. Som den oförklarliga glipan mellan huv och front, och IC´n. Den ser typ böjd ut eller nåt. För bred, och skum i den bortre änden. Redigerad 6 maj, 2006 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 "glipan" tycker jag blev snyggt. Du har rätt angående ic:n, det blev nån konstig synvilla där den är i "orginalstorlek" och rätt vinkel egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Hmm. Delade du upp den när du klippte in den eller la du bara dit den och deletade där "pinnen" är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nej jag delade den aldrig, den ligger under "pinnen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Nu känner jag mig ganska färdig, hoppas inte man hittar några irriterande småfel sen.. klipp och klistrat är gjort med fälgarna, vingen, intercoolern och lite reflektioner. Allt annat är Brushat! Ser riktigt nice ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Väldigt läcker lack, KalleR. D.E, din var nice också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Fint KalleR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 HEJ ALLIHOPA! Nu e jag tillbaka, fick hem trojanen till två (2) (!) (?) datorer på mindre än en (1) (!) (?) timme. Kalla mig vad ni vill, men jag tog bort dem iaf. Nu e forumet uppe igen, äntligen. Och vilka kanonjobb folk har gjort! Jag håller inne på min också, och vi får se om jag kanske skjuter upp deadlinen om tiden rinner ut för vissa p.g.a. det inaktiva forumet. Jag uppdaterar lite iaf. Ny snygg layout på forumet också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Skitsnyggt Kalle Snyggt du med D.E Men min röst kommer förmodligen falla på KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts