RavenE Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Jag är med i tävlingen också. Mitt bidrag är bara ett test. Jag är dålig på Photoshop, så det är bara ett test med färger, ljus och sådant. Ta det inte så seriöst http://img367.imageshack.us/img367/8021/350zkopiera23pt.jpg Hepp, då vet jag ju inte hur man ska göra för att förminska bilden då. Kan någon vänlig person göra det åt mig? Redigerad 3 maj, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Den.. var fin kan inget om PS men, fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag är med i tävlingen också. Mitt bidrag är bara ett test. Jag är dålig på Photoshop, så det är bara ett test med färger, ljus och sådant. Ta det inte så seriöst http://img367.imageshack.us/img367/8021/350zkopiera23pt.jpg Hepp, då vet jag ju inte hur man ska göra för att förminska bilden då. Kan någon vänlig person göra det åt mig? Fin Den kan man ha när man ska kolla färginställningarna på datorn. Typ som TV-radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Hur går de då för e som är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Har pillat på denna shoppen i 3 dagar nu men anser att den ej är klar än, vill ej lägga ut ifall jag får fler ideer sen. Men det är en av mina bästa moddar nånsin, helt klart. Till er som kommer ihåg golfen jag van förra tävlingen med kan jag säga att den är ingenting i jämförelse med denna 350z:an Här har ni en liten hint på vad ni har att möta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Hur går de då för e som är med? Om orken och tiden hade funnits så hade det förmodligen gått bättre, D.v.s inget bidrag för min del... Edit:Skitsnygt Kalle Redigerad 3 maj, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Vad spelar det för roll om det var ett "hastjobb"? Om Tux t.ex gjorde den där bilen på mindre än en timme, då tycker jag att det var rätt så skillat av honom, för den ser grym ut. Tux: Jag la nu märkte till tjejen på motorhuvet. Frågetecknet efter innebär att jag ifrågasätter om det verkligen var ett hastjobb. Ford GT'n och Skylinen anser jag ABSOLUT inte under några som helst omständigheter är hastjobb! Jag tycker dom båda är fantastiska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Frågetecknet efter innebär att jag ifrågasätter om det verkligen var ett hastjobb. Ford GT'n och Skylinen anser jag ABSOLUT inte under några som helst omständigheter är hastjobb! Jag tycker dom båda är fantastiska! Jag anser att allt som är skapat på under 2h är hastjobb. sen kan de lik förbannat vara snygga, men det går lik förbannat vidareutveckla dom ifall man sover på saken. jag är som sagt inne på 3dje dagen med min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag anser att allt som är skapat på under 2h är hastjobb. sen kan de lik förbannat vara snygga, men det går lik förbannat vidareutveckla dom ifall man sover på saken. jag är som sagt inne på 3dje dagen med min. Som förövrigt är sjukt snygg. (admins har förtur på sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Första gången jag moddar en bil och det blev inte lika bra som jag hade planerat, men jag är nöjd med resultatet eftersom det är premiären för mig. http://img372.imageshack.us/img372/7343/nissanafter4ov7ph.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Otroligt snyggt Vice! dessvärre fel bild att modda. Gissar på att nån blivit klar med sin mod nu när gtasajten varit nere... jag är antagligen färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Otroligt snyggt Vice! dessvärre fel bild att modda. Gissar på att nån blivit klar med sin mod nu när gtasajten varit nere... jag är antagligen färdig. Want to see Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 (redigerad) Uppenbarligen förvirrad och blind när jag postade. Inlägg borttaget... Redigerad 6 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 jag är med. Detta är första gången jag moddar en bil och resultatet blev inte lika bra som jag trodde det skulle bli. Men jag är fullt nöjd med den eftersom det är första gången för mig. http://img52.imageshack.us/img52/508/nissanafter4ov7is.jpg Citerar mig själv "Otroligt snyggt Vice! dessvärre fel bild att modda." skrev det några poster upp. Om du läser första posten hittar du rätt utgångsobjekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Citerar mig själv "Otroligt snyggt Vice! dessvärre fel bild att modda." skrev det några poster upp. Om du läser första posten hittar du rätt utgångsobjekt. Ursäkta. Jag tittade men såg inte min post?? Fick för mig att forumet brakade ihop precis när jag skulle posta den i torsdags. Fel bil dessutom. Nej, bäst att lämmna den här tävlingen till er som gör det mer professionellt. Ursäkta igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Skulle någon kunna vara snäll och ge mig en länk till photoshop så att det går att ladda ner dirket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 @ diarrehampus... Det är warez då, det är inte ett gratisprogram. Photoshop CS2 kostar typ 10k. Min... Hemmagjort bodykit och så... http://img483.imageshack.us/img483/4821/nissantrefemtigtasajtenkopiera.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Mkt snyggt Tummen upp för att du brushar själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Min... Hemmagjort bodykit och så... *bilb* herre jesus... kan lika väl slänga min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Posta ändå! tråkigt med lite deltagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts