-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Skill. Min andra bil i PS, mitt andra projekt i PS! Haha! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Min http://img75.imageshack.us/img75/749/minskad9hr5px.jpg Nu har jag nog dödat halva forumet kanske försöker med en ny sen.. Redigerad 1 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Min *bild* Nu har jag nog dödat halva forumet kanske försöker med en ny sen.. Ja vet vem som får min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har kanske tagit mig vatten över huvudet med detta projektet. Får se om jag lyckas hela vägen, men så här ser det ut för tillfället: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har kanske tagit mig vatten över huvudet med detta projektet. Får se om jag lyckas hela vägen, men så här ser det ut för tillfället: Grymt snyggt. Faktist! Men W.I.P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Här är min: http://img364.imageshack.us/img364/7349/350z2uu.jpg Vad är det som är ändrat då?Neonljus har lagts in.Färgen på bilen har byts.En decal har lagts på högra sidan av bilen.Och den där framför (under 35Z skylten) har lyfts upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Grymt snyggt. Faktist! Men W.I.P? Work in progress Tux: Ser bra ut, men att förmiska lufintag är väl lite att gå i fel rikting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ser bra ut, men att förmiska lufintag är väl lite att gå i fel rikting? Finns gott om luft där inne. Det finns ett stort hål under bilen där luften kommer in. Så det är lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Varför väljer alla 350Z? Mycket mer kul att se olika modeller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Varför väljer alla 350Z? Mycket mer kul att se olika modeller... Vi valde typ i dom senaste inläggen att alla skulle styla en 350Z. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Varför väljer alla 350Z? Mycket mer kul att se olika modeller... Hahahaha.... Någon klagar att det är bättre att alla målar samma bil *Reglerna Ändras* sen.. Varför använder alla samma bil, det är mycket mer kul med olika modeller. Gjorde en ny bild. Blev bättre åtminstone.. http://img461.imageshack.us/img461/916/kopiaavminskad9hrs1gu.jpg Redigerad 1 maj, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hahahaha.... Någon klagar att det är bättre att alla målar samma bil *Reglerna Ändras* sen.. Varför använder alla samma bil, det är mycket mer kul med olika modeller. Gjorde en ny bild. Blev bättre åtminstone.. *bild* Du e ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Yah blev de jag sa. Kan inte nån lägga in nya spoliers osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Du e ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Kan inte nån lägga in nya spoliers osv? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag vet exakt hur min ska se ut: Kromad, kolfiberhuv, kanske neon, stora fälgar ev. svarta sådana. Stora lysen och kanske nåt motiv på dörren. En fin stjärt? Jag gjorde om min bild för jag tänkte att den inte skulle ha en chans nu när alla ska modda en 3 to da 50z. Det är okej, va? Tux: Helt okej, skulle vara snyggare med ett kjolpaket runt. Men jag tänker inte säga nåt och jag tänker inte visa min före deadline-dagen, ni ska fan inte få nån inspiration. KalleR: Grymt, du är skillad fan. Tror att den blir grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Okej, här är mitt bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Okej, här är mitt bidrag. Storleken ser lite Eehm... konstig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Byter till denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Grymma blinkers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts