Tux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Min Före: http://www.pichotel.com/pic/743JDZ2Y/28538.jpg efter: http://www.pichotel.com/pic/743JDZ2Y/28537.jpg Regler: * Du får använda samma bil som någon annan deltagare redan har använt, dock inte samma bild. vill ej vara taskig eller så. Just rules. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Regler: * Du får använda samma bil som någon annan deltagare redan har använt, dock inte samma bild. vill ej vara taskig eller så. Just rules. Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Fan Det går bra för mig att du använder den bilden, men kolla med samuelszon ifall du får bryta reglen Redigerad 1 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hm, sorry för att jag inte har svarat på era frågor. Många vill ha en bil som alla ska styla, är efterfrågan stor så självklart. Nu till frågan, ska vi ändra regeln så vi ska styla samma bil? Och vilken bil isf? Upp till er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Hm, sorry för att jag inte har svarat på era frågor. Många vill ha en bil som alla ska styla, är efterfrågan stor så självklart. Nu till frågan, ska vi ändra regeln så vi ska styla samma bil? Och vilken bil isf? Upp till er. Välj själv tycker jag. Alltid roligt att få en överraskning! Edit: Hur f*n kan du ha rosa? Redigerad 1 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hm, sorry för att jag inte har svarat på era frågor. Många vill ha en bil som alla ska styla, är efterfrågan stor så självklart. Nu till frågan, ska vi ändra regeln så vi ska styla samma bil? Och vilken bil isf? Upp till er. Tycker vi ska kunna göra flera bilar.... så votar man liksom Bilden inte på personen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Jag väljer! Det blir så att alla ska modda samma bil, bil återstår och se. Då blir det lika villkor för alla. A, sorry. Var tvungen och leka lite fjortis men sjukt jobbigt och vinkla skärmen hela tiden på en laptop. Edit: Tux, vad menar du? Redigerad 1 maj, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag väljer! Det blir så att alla ska modda samma bil, bil återstår och se. Då blir det lika villkor för alla. A, sorry. Var tvungen och leka lite fjortis men sjukt jobbigt och vinkla skärmen hela tiden på en laptop. Edit: Tux, vad menar du? Jag menar att tillex att jag /allihop kan göra hur många bilar som helst. Sen så votar personer på bilarna/bilderna... Typ så här: Tux: Här kommer jag med mina 345 bilar. Woho. Sen så lägger du upp Länkarna till alla dessa bilar på den första inlägget. Typ så här: Länk til bil1. By Tux. Länk til bil2. By Tux. Länk til bil3. By Tux. Länk til bil4. By Tux. osv... Sen så votar man då på Bästa Bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag tycker att vi borde ha samuelszons före-bild som huvudbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det går bra för mig att du använder den bilden, men kolla med samuelszon ifall du får bryta reglen 13:37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Tux: Njaa,, vet inte om jag gillar den idéen -NightHawk-: Aa håller med, bra bild, den är stor oxå och skarp, bra vinkel och man kan göra många saker med den Vote for my Nissan 350z? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Det var inte Redigerad 1 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Om vi ska använda samuelz Nissan 350Z så kan vi ta denna bilden då. En minskad version av hans. (så att den får plats i forumet) Länk till 350Z Redigerad 1 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Om vi ska använda samuelz Nissan 350Z så kan vi ta denna bilden då. En minskad version av hans. (så att den får plats i forumet) Länk till 350Z Hm, asså det är sant, men jag tror att det blir bättre om man jobbar på en stor bild och förminskar den sedan, då blir det inga skavanker. =) Och istället för att posta bilden, skriv länken. Edit: Alltså menar inte mot dig Tux, jag menar att man kan skriva länken isf istället för bilden. Redigerad 1 maj, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Så, ja måste göra om min bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Hm, asså det är sant, men jag tror att det blir bättre om man jobbar på en stor bild och förminskar den sedan, då blir det inga skavanker. =) Och istället för att posta bilden, skriv länken. Edit: Alltså menar inte mot dig Tux, jag menar att man kan skriva länken isf istället för bilden. Jo det kan man väl. Men synd om personen med 52K Modem som vill se en stylad bil ! (om man inte minskar bilden då) Aja ... men då blir det 350z då som alla ska styla? Redigerad 1 maj, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag är med på denna bilden: http://press.nissan-global.com/COMMON/IMAG...Z/HIGH/350z.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Japp, 350z is teh shit. Så sätt igång att styla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Även den här? *Bild på rutten bil* Muahaha! JO, de e klart! Inte färdig: Edit: Jag vet, lyset sitter fel, ska byta på det sen. Aja, snart sätter jag igång med min Nissan dårå. Redigerad 1 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Muahaha! JO, de e klart! Inte färdig: Edit: Jag vet, lyset sitter fel, ska byta på det sen. Aja, snart sätter jag igång med min Nissan dårå. Skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts