Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vad är erat personbästa i bowling? Mitt är 188 slog det idag - 6 strikar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vad är erat personbästa i bowling? Mitt är 188 slog det idag - 6 strikar... Intresseklubben antecknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Yo, mitt är 20. Jag har problem, kloten går alltid ner i rännan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hehe... för en månad sedan så spelade jag bowling med några kompisar. Jag låg sist i början och missade 6 gånger på raken. Sedan började jag sakta men säkert komma ikapp, och på sista skottet (eller, vad säger man? ) så sätter jag en strike och vinner med ETT poäng. Tala om att min kompis blev arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Yo, mitt är 20. Jag har problem, kloten går alltid ner i rännan. Det ligger nog runt samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 130 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 240 när jag spelade mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 ...och på sista skottet (eller, vad säger man? ) så sätter jag en strike och vinner med ETT poäng. Slag heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag stinker på bowling - typ det enda jag är keff på. Medelpoängen ligger väl runt 40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Haha, visste inte att alla var så dåliga på bowling Jag har fått 210 som bäst, är det bra? Redigerad 30 april, 2006 av Wopido.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Haha, visste inte att alla var så dåliga på bowling Jag har fått 210 som bäst, är det bra? Oja, duktigt! Ungefär 120-140, *suck*. Banan är alltid sne, och om den är rak så är det fel klot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 ~250. Minns inte exakt. Men då hade jag ändå 7 strikes irad. Det var dock under träning och inte match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Spelar du också bowling? Vilken klubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Japp, Highrollers (jag och några vänner). Vi är dock på väg att sluta med bowlingen då vi inte haft tid (skola tar vår tid). Var spelar du själv? Hur går det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har inte lirat så många gånger, men körde för ett par veckor sedan. Då fick jag väl runt 80 som bäst har jag för mig. Är alltså inte så jättebra, fast gjorde en snygg sak. Spärrade när jag hade två kägglor kvar på vardera sida av banan, pang på ena och den slog ner andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Japp, Highrollers (jag och några vänner). Vi är dock på väg att sluta med bowlingen då vi inte haft tid (skola tar vår tid). Var spelar du själv? Hur går det för er? Spelar i Hellas Hammers, vi lirade Junior League igår och kom vidare till final. Finalen är i hemma hallen, Enskede, den trettonde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag tror jag har personbästa på 200 poäng under den tiden jag tränade bowling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har inte lirat så många gånger, men körde för ett par veckor sedan. Då fick jag väl runt 80 som bäst har jag för mig. Är alltså inte så jättebra, fast gjorde en snygg sak. Spärrade när jag hade två kägglor kvar på vardera sida av banan, pang på ena och den slog ner andra Not bad! Split kallas det annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 300 ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Not bad! Split kallas det annars. Det gör det nog Blev innan jag slängde iväg klotet lovad 100 spänn vardera av polarna om jag satte båda, men fan heller att man fick nån kosing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts