Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Som ni säkert har hört så finns ju inte BigFoot i spelet men hur är det i verkligen heten? Tror ni på en liknande BigFoot i verkligheten? Eller Loch Ness? Det ryktades att det skulle finnas ett sjöodjur i SA men tror ni på Loch Ness Monstret? EDIT: Glömde säga vad jag själv trodde BigFoot: Tror jag på Loch Ness Odjuret: Tror jag också på Kalla mig geek jag bryr mig inte - för jag tror på det! Redigerad 30 april, 2006 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Som ni säkert har hört så finns ju inte BigFoot i spelet men hur är det i verkligen heten? Tror ni på en liknande BigFoot i verkligheten? Eller Loch Ness? Det ryktades att det skulle finnas ett sjöodjur i SA men tror ni på Loch Ness Monstret? Nej tror inte på lochness... ett djur kan inte ensam leva så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, jag tror på Loch Ness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 NI glömde säga om ni trodde på BigFoot liknande varelse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, och nej. Tror inte på något av dem. Trams. BTW: Du borde göra en poll istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag tror på allt som inte är sant. Och lite till... Tror inte på Storfot eller Nessie dock. Men hade vart kul att få se om det fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, och nej. Tror inte på något av dem. Trams. BTW: Du borde göra en poll istället. Vad skulle jag göra utan dig NightHawk? Nu finns en undersökning iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Vad skulle jag göra utan dig NightHawk? Nu finns en undersökning iallafall Hur i h*lvette gör du? Redigerad 30 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hur i h*lvette gör du? Det, du Nej jag trycker bara på attach new poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Tror på Loch Ness lite smått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det, du Nej jag trycker bara på attach new poll Var? Letat som ett djur men hittar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Du borde ha tagit med lite mer djur. Vote: ingen av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag glömde typ aliens och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Tror inte på något av de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Tror inte på nåt av dom.. är heller inte så "insatt" i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Jag glömde typ aliens och sånt Men lol. Det är större chans att Aliens finns än några gigantiska djur.. Det kan finnas hur många solsystem som helst, och säkerligen hur många planeter som helst med liv på. Nej, jag tror inte på Bigfoot & lochness, men det finns säkerligen någon liknande varelse på någon annan planet. Redigerad 30 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vote: Nej , tror inte på något av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Tror inte på något av de om inte riktigt bra och konkreta bevis kommer fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Heeeeeeeeell noo. Hur lägger man till en poll på en red existerande tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts