Pain To ThE MaX Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Tror ni det kommer en patch som fixar hackandet i GTA3 eller sitter jag bara och hoppas i onödan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik2 Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Tror ni det kommer en patch som fixar hackandet i GTA3 eller sitter jag bara och hoppas i onödan??? Det har redan kommit patcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Asså en Officiell <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2002 Asså en Officiell varför vill du ha en officiell?? Fungerar inte de patcharna som finns eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 NEJ DE FUNKAR INTE!!! det e därför jag vill ha en ny...och varför inte då en officiell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 NEJ DE FUNKAR INTE!!! det e därför jag vill ha en ny...och varför inte då en officiell om rockstar skulle göra en patch skulle den nog ha varit släppt för länge sen. har du ver 1.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 aaaa...det har jag...men jag undrade bara så....tack för att du svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts