Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja är ni det? Själv har jag varit beroende av GTA flera gången men jag lyckades slå mig fri Nu är jag mest här inne på forumet (med tanke på alla roliga människor det finns) eller så lirar jag LCS då och då Hur är det med er då, kom i håg - svara ärligt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag vet inte. Men när man tagit bort det (avinstallerat). Får jag ett sug att börja spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag var beroende av San Andreas tills jag vart vungen att börja om. Jag hade kommit till första flyga-skola-saken, men vart tvungen att installera om operativ systemet (Jag skriver det ofta, men jag vart tvungen att göra det på två datorer i hemmet ). Nu hänger jag runt på forumet för att till största delen se hur länge folk klarar sig utan att bli irriterade på mig och för att lära känna andra gta spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nepp, jag är inte beroende, har inte spelat det på öööhm, 3 månader? BTW: Du borde göra en poll istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Sådär nu kom pollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Sådär nu kom pollen Hur, hur? Hu... HUR F*N GJORDE DU DET? OH MY GOSH! Han är en moderator! Redigerad 30 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, tryckte på "Attach new poll" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Lirar lite SA då å då. Fast nu funderar jag på om man ska börja om på Vice City. Redigerad 30 april, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, det är jag inte. Men jag har väl varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag har varit beroende... Särskilt när Vice City var nytt. Då var det värst. Men nu har jag dundertröttnat på GTA. SA har man 94% på... finns inget mer kul att göra, och Vice City orkar man bara inte köra. Man orkar inte backa tillbaka ett steg i evolutionen. Man har blivit så bortskämd med det nyaste nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej inte beroende... men har precis installerat san andreas igen. Och moddar för fulla muggar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Kom på att den kanske skulle ha hamnat i allmänt GTA snack - någon fin moderator som kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag är inte beroende. Aldrig .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag är alltid beroende av GTA-spel fram tills jag har klarat storyn. Men sen släpper det oftast. Ingen lust alls. Kanske spelar om det senare. Men något beroende är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag är det beroende ja. Jag brukar tok I cirka två år sedan tröttnar jag och då försvinner allt. Dock spelar jag om storyn med jämna mellanrum (håller på med Vice City nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: Nej , de är jag inte - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Var kraftigt beroende när GTA 3 kom, klev upp astidigt för att lira, vc var en besvikelse för mig, så där vart det inte mycket spelande, näe SA kom varj ag sjuk i vattkoppor i början så då spelade jag ut spelet på en vecka ungefär, spelade typ hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 När Vice city var nytt så va jag väl beroende, och när SA va nytt. Men nu har det släppt. Iof så är jag beronde varje gång jag köper ett nytt spel tills jag klarar storyn (Final fantasy ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Jag är alltid beroende av GTA-spel fram tills jag har klarat storyn. Men sen släpper det oftast. Ingen lust alls. Kanske spelar om det senare. Men något beroende är det inte. Qoutar lite gammalt men... Samma här. Att gå ut sista uppdraget är det värsta jag vet i GTA. Man kanske kör en vecka freeroam efter sista uppdraget men efter det så släpper det helt. Redigerad 13 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Just nu är jag inte beroende. Men jag hat varit väldigt beroende av GTA3, GTA:Vice City och GTA:San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts