Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Vilken är erat favorit fordon, inte om det är en bil/mc/flygplan eller båt utan vilken typ av bil du gillar och varför... Vet inte om en sådan här tråd finns men iaf - nu finns det en till. Min favorit måste vara BIL: ZR-350 (Bästa stunt bilen) MC: Fyrhjuling (Gillar och stunta) Flygplan: AT-400 (Eftersom jag är intresserad av Airliner flyg) Båt: JetMax (Snabbast ) OBS: Fyrhjulingen räknas till MC's... Redigerad 30 april, 2006 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Jag gillar hunter hellikoptern. Quadbikes är inte heller så dumma. Redigerad 30 april, 2006 av Wopido.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Bil: Infernus, snabb som fn. MC: FR 900 eller vad den heter. Så jaevla skönt motorljud och tuta. Flygplan: Stuntplane/Hydra, kan inte bestämma mig för en . Stuntplane har skön handling, Hydran är snabb. Båt: JetMax/Tropic. JetMax är snabb, Tropic är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Bil: Euros MC: NRG-500 Flygplan: Hydra Båt: Tropic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Bil: Elegy/Bullet MC: NRG500 Flyg: Hydra/Shamal Båt: Jetmax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Bil:Savanna(lowrider) MC:Faggio(vespa) Flyg:Maverick Båt:Dighy(stavning?, en gummibåt) btw Vad är det för skillnad på: Pcj 600 Bf 500 Fr 900? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Dom har olika handlings... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 btw Vad är det för skillnad på: Pcj 600 Bf 500 Fr 900? PJC600 och BF400 är väl typ samma, i stort sett iaf. Finns ingen som heter BF500. FCR900 är snabbare tror jag, och har skönare ljud. NRG500 är lätt den snabbaste, bäst acc och går upp på bakhjulet lättast. Lättast att hålla den där oxå enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 PJC600 och BF400 är väl typ samma, i stort sett iaf. Finns ingen som heter BF500. FCR900 är snabbare tror jag, och har skönare ljud. NRG500 är lätt den snabbaste, bäst acc och går upp på bakhjulet lättast. Lättast att hålla den där oxå enligt mig. Så sant, så sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Åååhh, klassiska SA-trådar som var så härliga förr i tiden, mm, dom är tillbaka! Bil: Buffalo Båge: FCR 900 Plan: Crop Duster Båt: Squallo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Åååhh, klassiska SA-trådar som var så härliga förr i tiden, mm, dom är tillbaka! Bil: Buffalo Båge: FCR 900 Plan: Crop Duster Båt: Squallo Wörd, Buffalo är oxå jävligt härlig. Men Elegy har bättre väghållning och det gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Wörd, Buffalo är oxå jävligt härlig. Men Elegy har bättre väghållning och det gillar jag. Åh nej. Elegyns vidriga framhjulsdrift gör bilen okontrollerbar när vädret inte är det bästa. Sen denns otroligt jobbiga rivstarter gör inte saken bättre. Fast vill man börna så är den ett självklart val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Bil: Fbi truck (inte bilen den här finns bara med action replay eller carspawner Flyg: Andromada Båt: dinhy (stavning) för det går att köra uppochner. Mc:nrg500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Bil : Infernus MC : Nrg500 Plan : Hydra Båt : Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Bil: Police (LSPD), Enforcer (Härligt motorljud), Tornado och Greenwood. MC: HPV1000, NRG500 och FCR900 Båt: Predator och Launch. Helikopter: Police Maverick, Hunter och Raindance. Plan: Hydra och Shamal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Bil: Police (LSPD), Enforcer (Härligt motorljud), Tornado och Greenwood. MC: HPV1000, NRG500 och FCR900 Båt: Predator och Launch. Helikopter: Police Maverick, Hunter och Raindance. Plan: Hydra och Shamal. HPV1000 är väl polismotorcykeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) HPV1000 är väl polismotorcykeln? Japp. Redigerad 30 april, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts