big_4_life Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hej jag undrar hur man gör en mod typ en bil... skulle vara väldigt tacksam om jag fick svar MVH big_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
big_4_life Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hej jag undrar hur man gör en mod typ en bil... skulle vara väldigt tacksam om jag fick svar MVH big_4_life Glömde de e till VC.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jadu man tar ett Modellerings/3D program tex Zmodeler, 3D max. Men det är väldigt svårt och knappast något man lär sig på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Om du testar 3D Studio Max så pröva tutorials. Var det även nödvändigt med dubbel post? Finns en fin EDIT knapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 För att göra Modeller + Texturer kräver att man har övat i någon vecka. Men för att enbart omtexturera behöver du img tool 1. Exportera TXD filen du vill ändra. och en TXD viewer, 2. Öppna filen med TXD Viewer sen exporterar du i någon fil som det går att rita om Typ JPG, bmp osv. 3. Rita om. 4. Importera i txd viewer, och spara som TXD. 5. Öppna IMG tool och replaca den gammla med den nya. OBS! Du öppnar GTA-VC\Models\GTA3.img eller GTA3.Dir med IMG tool och du får inte ta bort någon fil där, om du gör det måste du ha en backup och lägga dit tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Om du testar 3D Studio Max så pröva tutorials. Var det även nödvändigt med dubbel post? Finns en fin EDIT knapp... Han e ny, man behöver inte klaga på alla som gör ett litet fel. Alla gör väl fel någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
big_4_life Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Okej... Tack så mycket.Men när jag öpnar img tool och och gta 3 så står det unable to finde gta.dir nått sånt :'( Redigerad 30 april, 2006 av big_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Okej... Tack så mycket.Men när jag öpnar img tool och och gta 3 så står det unable to finde gta.dir nått sånt :'( Öppna GTA3.dir då i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har du imgtool 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Har du imgtool 2.0? Glömde de e till VC.... Alla IMG Tools borde funka till Vice-City. Redigerad 30 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Såg inte att det stod VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
big_4_life Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hur öppnar jag gta.dir då (jag e inte bra på sånt) o när jag tar bort skriv skyddet kommer de alltid tebaka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Han e ny, man behöver inte klaga på alla som gör ett litet fel. Alla gör väl fel någon gång. Sant, jag ska försöka kontrollera min ilska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hur öppnar jag gta.dir då (jag e inte bra på sånt) o när jag tar bort skriv skyddet kommer de alltid tebaka igen Går det inte att öppna fast skrivskyddet är på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Går det inte att öppna fast skrivskyddet är på? Han borde kryssa av Skrivskydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Han borde kryssa av Skrivskydd. o när jag tar bort skriv skyddet kommer de alltid tebaka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vet inte men jag kan nog ändra Filerna fast Skrivskyddet är i kryssat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag hade en polare som la in oupprarade rar filer i Vice City mappen, hihihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts