SlewME Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det fungerar fint? Siana, kan du vända så att alla nya inlägg kommer i toppen? Kan hjälpa dig med det om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Siana, kan du vända så att alla nya inlägg kommer i toppen? Kan hjälpa dig med det om du vill. Det får du göra. Php är inte min grej. Skulle vara fint om du på något sätt kunde ordna så att det skapas flera sidor i gästboken också. Den blir lite lång annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Gaah! Går ju inte skriva i gästboken, står att jag skriver fel kod hela tiden, vill ju skriva... i... gästbok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det får du göra. Php är inte min grej. Skulle vara fint om du på något sätt kunde ordna så att det skapas flera sidor i gästboken också. Den blir lite lång annars. Inte nog med det, efter sisådär 1000 inlägg så tar den endel tid att ladda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Du borde nog ta hänsyn till att en stor majoritet har minst 1280x1024. Tar ju inte ens upp 1/6 hos mig Redigerad 30 april, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Inte många som skrev vad dom tycker om 1control Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts