1control Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hej, Jag vill ha lite kritik på http://1control.tk, vad tycker ni om den? Kan ni dela med er tips och vad som kan förbättras? Vad tycker ni om designen då? Skriv även taskiga saker, jag förbättrar allt.. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Vad handlar den om? Alltså, vad är själva meningen? Redigerad 29 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vad handlar den om? Alltså, vad är själva meningen? Okej, GTASajten handlar om GTA, Aftonbladet handlar om nyheter, men vad handlar min sida om? Vad vill ni att sidan ska handla om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vad vill ni att sidan ska handla om? Det får du väl bestämma själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Okej, GTASajten handlar om GTA, Aftonbladet handlar om nyheter, men vad handlar min sida om? Vad vill ni att sidan ska handla om? Jaha man får bestämma själv. Men ta det som faller dig i, det som du tycker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Okej, GTASajten handlar om GTA, Aftonbladet handlar om nyheter, men vad handlar min sida om? Vad vill ni att sidan ska handla om? Jag vill helst att den skall handla om djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag vill helst att den skall handla om djur. SOm har sex? Det tycker jag den ska handla om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Det är en personlig hemsida. Den kan handla om vad som helst. Alla webbsidor borde inte ha ett forum och en megaserver för att hålla igång allt. Bra jobbat, 1control. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag vill helst att den skall handla om djur. Haha okej, men ser det ut som att 1control.tk är en humör & personligt sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag tycker den ska handla om porr. Det kan inte misslyckas. För att vara seriös så har jag inga idéer alls. Så varför skriver jag här då undrar ni säkert. Det gör jag med. Antar jag klickar mig ut från tråden nu eftersom jag bara skriver skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Underbar mix av engelska och svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
1control Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Underbar mix av engelska och svenska Ok, nu blev jag jätte ledsen , för jag orkar inte photoshoppa igen och ändra navigations menyerna till svenska, men är det en okej idé, eftersom det är ju en internationell språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Jag stör mig inte så mycket på att det är olika språk blandat, i alla fall inte så länge man förstår dom, och alla förstår ju engelska så det är väl inte så farligt. Men visst kan det se lite småfult ut. Jag tycker den ska handla om - Varför inte killar med sina flickvänner i klacken sjunger. Redigerad 29 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Rätt fin sida men saknar handling liksom..men keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Haha okej, men ser det ut som att 1control.tk är en humör & personligt sida? 1control.tk ser ut som en humör, ja. Jättebra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Fniss. admin - idag: väldigt stilren sida den riktiga admin - idag: vill bara att säga att det inte var jag som skrev väldigt stilren sida 100% äkta Admin - idag: Strunta i alla andra admins. Jag är admin. _Admin_ - idag: Lägg av, för fan. Jag är admin. Admin är skizo? Sidan var lite liten. Allt får inte plats. Jag hittade en underlig sak på vet du att- länken. ...en sjuttioårig människa i genomsnitt har stoppat i sig 30 ton mat - ca 6 elefanter. ...genomsnittsmänniskan äter under sin livstid ca 50 ton mat. Så 70- åringen äter 20 ton mat innan han dör? Redigerad 29 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 1control - Varför har dina posts samma IP som GT4, som bara häromdagen blev bannad för egen begäran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Snygg sida må jag säga, men det brukar ju bli lite livlöst med en sån där personlig "titta här är jag" sida. Försök dedikera den till nåt intresse du har istället och uppdatera med nyheter inom den saken typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Cheez, det kommer bara fler och fler admins... admin: väldigt stilren sida den riktiga admin: vill bara att säga att det inte var jag som skrev väldigt stilren sida 100% äkta Admin: Strunta i alla andra admins. Jag är admin. _Admin_: Lägg av, för fan. Jag är admin. adm1n: knappast det är jag som bestämmer här Admin: men lägg av med att förstöra min sida. nu ska jag gå in på lunar. ps jag är admin ADMIN: Öhm jag ska fixxa så jag kan ta bort inlägg osv... det e jag som e admin admin ffs: men lol, sidan är min, jag är admin, sluta då ffs admain: Jag är mest admin!! Riktiga Admin: Men vafan, jag är admin. Jävla wannabes. Jag stöder Stalin förövrigt. addminn: jak er addminn ! Administratören: Haha, kul... Ni får inte skriva här mer, på order av admin (jag)... Ni verkar tappade bakom åsnevagnar. jak er addminn ! ADMINISTRATÖREN: JAG ÄR ADMIN VAFAN !!! admin med stort a: jag är admin. ps jag e bög ds Admin: Idag vaknade jag, sen ville jag äta kall mjöl och bullar. be te dubbelve jag är admin. Mitt namn är varken Kenny eller Spenny. Dåligtt admin: heee, jag er hittler ojj Olle: SÅ JÄVLA DÅLIG HEMSIDA Ahmed: Din banner finns nu på ahmed.webb > bannerbyten MVH Ahmed Admin:Va!? Sno inte min banner din jävel, jag bestämmer över sajten, bort! Du är ju som en neger, bara tar å tar! -Admin admin: olle kan du göra en bättre? 1337 Admin:Jag är admin här och om ni inte har nåt ordentligt att skriva så skickar jag en albino-neger med megakuk som straffknullar er i röven! Admin: Nej, nu bannar jag dig din jävla neger! Admin: ...och sluta leka admin, jag är den riktige Administratör: Tänkte berätta lite om mig själv. Den riktiga admin. Jag har skeva framtänder och jag går som en studsande boll, mina ögon svänger åt olika håll, folk vänder sig om, för min panna är så blek SVAR: Jag har ditt ip nummer, sluta spamma min gästbok nu för annars anmäler jag dig till din ISP. Ditt ip nummer är 85.230.89.xxx. ... Hårdingen kommer in. Han verkar vara en spektakulär prick, den där beryktade "Admin". Hittils vet vi att han hänger på Lunarstorm, stödjer Stalin, är homosexuell och varken heter Kenny eller Spenny. Sen är han förmodad rasist, går som en studsande boll, är vindögd och blekpannad. Cheezuzez. Jag editerar allt eftersom det trillar in Admin- claims. Det här blir ju riktigt spännande. Redigerad 30 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 1control - Varför har dina posts samma IP som GT4, som bara häromdagen blev bannad för egen begäran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts