Explosiv Anka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Finns inga fysiska risker med toppslätsskivling, 280 mg/kg kroppsvikt ligger gränsen på när testdjur dog, en bra hög dos ligger på 5 mg, så det är nästan fysiskt omöjligt. Kan man lika gärna fråga sig hur pass nyttigt alkohol eller tobak är för 13-14-åringar. Vart hittar man dessa svampar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag firar inte. Vad fan är det man ska fira? Kungen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Blev inget firande, var med min enda sanna vän Ze Computer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag firar inte. Vad fan är det man ska fira? Kungen eller? Valborg - på tyska, Walpurgisnacht, är en gammal tradition. Historiskt sett så är kommer Valborg från gammalt hedniskt vårfirande, där man firade att våren hade anlänt med majbrasor. Samtidigt så blev en nunna vid namn Walburga helgonförklarad, och detta helgon firades på samma sätt som vikingarna firade vårens ankomst. Till slut blandades dessa två traditioner ihop och bildade Valborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Finns inga fysiska risker med toppslätsskivling, 280 mg/kg kroppsvikt ligger gränsen på när testdjur dog, en bra hög dos ligger på 5 mg, så det är nästan fysiskt omöjligt. Kan man lika gärna fråga sig hur pass nyttigt alkohol eller tobak är för 13-14-åringar. Är den svampen knark? The dude @ Nu sover inte jag på ett bra tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Är den svampen knark? Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jo. http://daij.magiskamolekyler.org/najs/front-top.jpg Och det finns ännu fler att inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Och det finns ännu fler att inte göra det Nämn någon anledning som handlar om svamp och som inte kan användas som argument mot alkohol/tobak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nämn någon anledning som handlar om svamp och som inte kan användas som argument mot alkohol/tobak... Vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Håller nog med rabarben, om svampen är som knark är den väl i stort sett same shit, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jo. Ey brushan, kan du sluta propagera för droger? Börjar bli jävligt less på det alltså. Håll dig till flashback, opium, exet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ey brushan, kan du sluta propagera för droger? Börjar bli jävligt less på det alltså. Håll dig till flashback, opium, exet? Ja vad glad jag blir, reaktioner! Nej jag tänker inte sluta. Respektera andra människors åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vah? Nämn någon anledning för att inte använda svamp som inte kan användas mot alkohol/droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Ey brushan, kan du sluta propagera för droger? Börjar bli jävligt less på det alltså. Håll dig till flashback, opium, exet? Så fort all antidrog propaganda försvinner. Jatack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Det är ingen som propagerar emot droger vad jag vet. Och ser jag något sådant säger jag även då till. Så än en gång, lägg ner. Och Dude, jag respekterar andras åsikter, men det är ingen åsikt att propagera, kei? Redigerad 2 maj, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Det är ingen som propagerar emot droger vad jag vet. Och ser jag något sådant säger jag även då till. Så än en gång, lägg ner. Och Dude, jag respekterar andras åsikter, men det är ingen åsikt att propagera, kei? Sen när får man inte propagera för saker? Istället för att förbjuda mig att säga mina åsikter kan du väl försöka motbevisa dom. Din eviga propaganda mot religion då? Sluta upp med den! Du kan ju få folk att tycka som du, farligt, lägg ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag medger att du har en poäng där. Jag förstår även hur du tänker, men saken är den att detta forum är inte riktigt "moget" för droger än, om du förstår vad jag menar, medan religion (som jag annars inte skriker om annat än i religionstråden, ungefär) är ett lite mer "värdsligt" ting. Men jag ska inte leka forumpolis längre. Ha en fortsatt trevlig kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 medan religion (som jag annars inte skriker om annat än i religionstråden, ungefär) är ett lite mer "värdsligt" ting. Eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Jag medger att du har en poäng där. Jag förstår även hur du tänker, men saken är den att detta forum är inte riktigt "moget" för droger än, om du förstår vad jag menar, medan religion (som jag annars inte skriker om annat än i religionstråden, ungefär) är ett lite mer "värdsligt" ting. Men jag ska inte leka forumpolis längre. Ha en fortsatt trevlig kväll. Vill bara påpeka att du skriker det i varenda inlägg med tanke på dina signaturer. Jag håller förvisso med dig till 100% och tycker att du gör rätt som propagerar. Angående min pro-drog-inställning får kidsen på den här sajten nog med antidropropaganda i verkliga livet och att jag avdramatiserar det lite är nog bara nyttigt. Redigerad 3 maj, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Eller inte... Du får gärna precisera dig, men förmedla dig helst via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts