diarrehampus Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hmm Jag har många alternativ Först är jag med släkten och äter (är det just nu) Efter det ska jag ut med kompisarna och störa alla i byn Igår sköt jag och en kompis tjutraketer på ZcruweNs hus Fatta kul man kan ha med smällare Idag kastade jag en smatterkula på en som jag känner som höll på med moppen Han blev sur för att den träffa nästan moppen som han lackade igår (han var hybernating på gtasajten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Tillsammans med polarna och ett par raketer Sen kan de ju bli lite öl också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Skulle hitta någon fest, men pallade inte dra någonstans till slut, so fuck it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nu börjar valborg...har jobbat från 15-21, nu knäpper man första bärsen med polarna för ikväll, inga planer mer än att ta ett par öl, men någor lär väl hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jaaaaaaaaa valborg e skooooj förlåt om jag skrvier på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Fucka! De va pisskllat ute! aja de va iaf fullt med poliser där. snodde typ alt som fanns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Mitt livs sämsta valborg någonsin.. eller nja, det var rätt chill om man tänker efter. Men det var pissregn ute så jag och två kompisar hyrde film och satt hemma hos mig. Blev ingen handboll trots allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Firar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Var på fest, det var kul. Bara att en person började bråka med min polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag har just käkat den godaste rabarberpajen m. vaniljsås någonsin, galet värre. Blev sjukligt trött på svalbardfirandet så jag gick hem tidigare. Nu är det schlafen som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 .vote: Firar inte alls, Valborg är som vilken dag som helst för mig dvs. med min enda sanna vän TV:n/datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hade en väldigt lyckad och trevlig Valborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vote: Blev annat, åkte bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Dagen borjade lyckligt men sen blev man misshandlad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det blev en välääääädigt lyckad valborg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag känner mig 700 år visare och tog en resa ut rymden och tillbaka under en natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag känner mig 700 år visare och tog en resa ut rymden och tillbaka under en natt! Är psykadeliska droger verkligen nyttigt för en sextonåring? Vad var det egentligen ni åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag har just käkat den godaste rabarberpajen m. Själv har vi bara haft några tråkiga gäster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Själv har vi bara haft några tråkiga gäster... Nyplockade rabarber från trädgården is the shit! Gårdagens paj var för god, olagligt god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Är psykadeliska droger verkligen nyttigt för en sextonåring? Vad var det egentligen ni åt? Finns inga fysiska risker med toppslätsskivling, 280 mg/kg kroppsvikt ligger gränsen på när testdjur dog, en bra hög dos ligger på 5 mg, så det är nästan fysiskt omöjligt. Kan man lika gärna fråga sig hur pass nyttigt alkohol eller tobak är för 13-14-åringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts