Sikorka Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 http://www.flowersandsense.com/Catalogue_p...%20Birthday.jpg Grattis! Tack. Vad skall man hitta på nu då? Vad finns det att göra tills det blir kväller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Tack. Vad skall man hitta på nu då? Vad finns det att göra tills det blir kväller? Jag hade iaf tänkt klara rubiks kub tills ikväll! Och det bästa av allt är att jag verkar kunna bli nästan helt frisk till ikväll! Gå ut i skogen med killarna och tjejerna, göra en brasa! Ha lite saft och annat med sig, för att sedan ta mina åksjukepiller och resa iväg med musik och mina magiska svampar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vet inte riktigt hur det blir idag, har i alla fall lite dricka men vart jag ska vara vet jag inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Amicas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Supa skallen av mig på "världens största" fest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja det blir kanske lite fest jag vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Firar inte Valborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ska ut med gänget och förtära alkohol. Studentfest idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ska till nåra kompisar. Dock är jag lite (lr ja, inte bara lite) förkyld så jag vet inte hur det blir... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Då har man i sista stund fixat alkohol.. "köpte" ett gäng öl av farsan, frågar om det är okej senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Då har man i sista stund fixat alkohol.. "köpte" ett gäng öl av farsan, frågar om det är okej senare. Lol, ja. När du druckit upp alla så kan han inte säga så mycket . Så vi drar slutsatsen att det var ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Lol, ja. När du druckit upp alla så kan han inte säga så mycket . Så vi drar slutsatsen att det var ok. Precis, bättre att fråga efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Piratbyrån och sen blire av o grilla! Ska träffa P-C( ) typ. Redigerad 30 april, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Gissar på fest... Vote: Med en jävla massa festande/supande @Sikorka... Grats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Ska grilla med familjen och sen gå till elden och möta lite vänner innan det är party on. Edit: Ska dra en runda med bongen också innan jag sticker . Redigerad 30 april, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag ska gå och titta på brasan med några kompisar. Men ingen alkohol för mig tack. (Eller jo, 120% kanske ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vote: Annat.. (JOBBAR ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Fuck, blev inget verkar de som.. Cp regn som ska komma och sabba allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ser ut att bli en massa skoljobb som måste färdigställas innan undertecknad kan roa sig. Blir nog inget firande alls, dessvärre. Får ta igen det imorgon, då jag ränner runt och reclaimar the city. Jäh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Blandning av vänner och supande... vi skulle supa men vi har inte så mkt att supa av så det blir nog rätt lamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts