Mathias Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Firar inte alls, Valborg är som vilken dag som helst för mig [ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Firar inte alls, Valborg är som vilken dag som helst för mig med min enda sanna vän datorn. Vote: Firar inte alls, Valborg är som vilken dag som helst för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Får man inte titta på elden utan att göra av med penger på chokladlotteri eller? Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Firar inte direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Firar inte. Kanske man hittar på nåt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Förtära alkohol! Har whiskey och ett 6pack. Borde räcka för lilla mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ska vara med familjen, ölen tog slut nu ikväll visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Annat. Ska på handbollcup hela natten lång. är nykterist sen ett halvår tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vi ska ut på landet o grilla o tända bål ja minsann =P Familjen/släkten =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Får man inte titta på elden utan att göra av med penger på chokladlotteri eller? Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Jo, jag firar med mina vänner. Försöker hålla mig borta från drickat. Leker med tändare. Fyller år samma dag som hela skiten är också, så jag öppnar packet och leker med mina nya leksaker också.. Edit: ..members are celebrating their birthday today.. ..Sikorka(15).. Hoho, det ser.. najsigt ut.. "Happy birthday to myself, Happy birthday to myself.. " Redigerad 29 april, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Sitter man hemma vid datorn är det nästan lite sorgligt. Ska ut me polarna, grilla o träffa lite pers tror jag ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ne blir till att supa lite med polarna. Blir väl nån skogsbrandfarlig hemmagjord eld också. Sen ska man till Piratbyrån och lajja om hur bra det är med fildelning, mina argument kommer va skitbra när jag är bakfull... Förövrigt: Hehehe backfull... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag och några polare ska väll pimpla lite öl och så. Kanske drar till en brasa eller något. Eller gör egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jo, jag firar med mina vänner. Försöker hålla mig borta från drickat. Leker med tändare. Fyller år samma dag som hela skiten är också, så jag öppnar packet och leker med mina nya leksaker också.. Edit: ..members are celebrating their birthday today.. ..Sikorka(15).. Hoho, det ser.. najsigt ut.. "Happy birthday to myself, Happy birthday to myself.. " Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Nej, jag bryr mig inte om Valborg. Samma här, är inte intresserad av en hundraårig gammal tysk tradition. leftbehind, ja visst är det sorgligt när man väljer att göra någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Blir festande om jag orkar. ska bara få tag på pengar och dricka först >.< Vare inte du som hade skulder på 6 lax? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Samma här, är inte intresserad av en hundraårig gammal tysk tradition. leftbehind, ja visst är det sorgligt när man väljer att göra någonting? Du tror helt seriöst att de som super gör det för att hylla tyskland? samuelszon: Precis, har inte lyckats lösa det än, börjar bli lite tajt med tid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Firar inte alls, speciellt inte i år för att jag fortfarande är sjuk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Med min homeboys.Men vet inte facktist varför man ska fira skiten för Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts