Kebab Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Det finns självklart kombinationer av dessa svarsalternativ, så rösta på den du tycker passar bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vote: Festande och supande står op shemat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Firar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ska iväg med polare på cruising. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Blir festande om jag orkar. ska bara få tag på pengar och dricka först >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 What a... ?! P-C skulle inte du till piratbyrå grejen på måndag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 What a... ?! P-C skulle inte du till piratbyrå grejen på måndag ? Festar gör man på söndagkvällen. man kan väl gå på piratgrejen på måndagen för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vi har gäster då... röstade vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ska fira det här hemma ensam i min egen säng då jag med otrolig timing passade på att bli sjuk nu . Hade ju förberett så noga, svamparna som plockades förra året var ju framtagna och förberedda...systembolagets hjälpande hand också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Min Vote: med vänner ioförsig så ska jag äta mat med släkten först, men sen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Det blir en lugn och trevlig kväll med vännerna. Förhoppningsvis även grillning hemma hos en kompis, om nu bara vädret håller i sig. Spriten kan jag glömma direkt Kör man så kör man................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Med ett jävla supande hela natten , längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Som alltid.. Hängandes med 3 polare ME-> http://img138.imageshack.us/img138/7951/hanging0kg.jpg<-ME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har en tenta på onsdag så det blir att plugga till den ist för att fira.. . Men det spelar inte så stor roll. Bryr mig ändå inte nämnvärt om kommunisthelger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Firar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Familj/släkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vote: Kollar på elden och förstör pengar på chokladlotteri. Hahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nej, jag bryr mig inte om Valborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Med vänner, kollar på elden samt OMG WTF PWN fyrverkeriet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Med vänner. Vad menar ni med brasa och raketer. E valborg en högtid? Jag firar inte valbrg. Utan jag e bara med kompisar och festar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts