Tija Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hejsan hejsan! Jag har (med en massa hjälp av Siana) byggt en hemsida i "FrontPage"... Nu undrar jag... hur lägger jag upp den? Och var? Hjälp... Fasen vad n00big man känner sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Fråga här! Varför? 1. Du får snabbare svar. 2. Du slipper whinare. 3. Ehm? Det är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vet inte hur avancerat du vill ha.. Men ett gratiskonto på passagen eller liknande är bättre än inget och kan vara bra att ha provisoriskt tills man fixar bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Fråga här! Varför? 1. Du får snabbare svar. 2. Du slipper whinare. 3. Ehm? Det är bättre! Datorhjälpstråden har inte med webbhosting att göra. Dator tråden har med hårdvara att göra som: Processorer,grafikkort mm. och problem i datorn. Förövrigt: Tija du måste ha en webbserver som du kan ladda upp filerna på. Slawe me här på forumet erbjuder gratis webbserver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Datorhjälpstråden har inte med webbhosting att göra. Dator tråden har med hårdvara att göra som: Processorer,grafikkort mm. och problem i datorn. Hmm, internet-dator, dator-internet eller? Alla dator-relaterade frågar ställs här. Edit: Varför låstes denna isåfall? Handlar också om internet. Redigerad 29 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hejsan hejsan! Jag har (med en massa hjälp av Siana) byggt en hemsida i "FrontPage"... Nu undrar jag... hur lägger jag upp den? Och var? Hjälp... Fasen vad n00big man känner sig... Humm. Då undrar man ju självklart: varför frågar du inte din kompanjon, Siana? Får man fråga vad det är för hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts