Ballena Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hej Finns det någon plug-in eller något program som kan konventera FF favoriterna till vanliga IE länkar ifall jag någon gång skulle få för mig att byta tillbaka till IE? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 ....Datorhjälpstråden BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hej Finns det någon plug-in eller något program som kan konventera FF favoriterna till vanliga IE länkar ifall jag någon gång skulle få för mig att byta tillbaka till IE? Är det inte enklare att ta länken och gå in på IE och spara länken som favoriter? BTW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Använd datorhjälpstråden. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts