D.E Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Bränn mig på bål, jag har aldrig köpt ett PC-spel vad jag kan minnas. :'( Faaan också, ny sida, nu kommer alla få reda på att jag är en ond hädare. Redigerad 13 maj, 2006 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Det är så många spel så jag orkar inte rabbla upp nått av dom just nu, gör det sen nån dag när jag är piggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Spelar nästan Bara Star wars Knights of the old republic 2 nu, har även spelat 1: an väldigt länge men jag har lånat ut det Men dom 2 är lätt dom bästa jag kört oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Köpte Fifa fotbolls VM igår på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Har kört lite The Getaway och The Getaway black Monday igen. Facineras över det seriösa spelandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Från bästa till sämsta... PC: TES4: OBLIVION Condemned: Criminal Origins Call of Duty 2 Garrys Mod (HL2) Battlefield 2 SWAT 4 Postal 2 XBOX: Ghost Recon: Advanced Warfighter Neighbours from Hell (jäkligt kul xD) Oddworld: Strangers Wrath Tony Hawks American Wasteland Call of Duty 2: Big Red One True Crime: New York City Har nog mer, men dom här har jag spelat mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag har inte så många spel. Skriver inte med piratkopierade spel. PC: Midnight Club 2 Battlefield 1942 + Road to rome Half-Life 2 PS2: GTA: SA GTA: VC GTA 3 NBA Street Vol 2 Need For Speed: Most wanted Colin Mcrae Rally 3 Burnout 3: Takedown Driv3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Half-life 2 Silkroad Online No one lives Forever No One Lives Forever 2 The Sims 2 GTA 3 GTA:SA Need For speed: UndeGround Counter-strike 1.6 Counter-Strike Condezion Zero Counter-strike Source Half-Life Generetion Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag har inga på P-C. Eller typ sen jag var liten, men annars inget.. Jo Fifa 05 Spelar inte så mycket dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Min spellista Tony Hawk 2 Tony hawk Wasteland Operation Plashpoint GTA San andreas GTA Vice city Pizza syndikatet The sims The sims Livin it up The sims Houseparty The sims Holiday The sims 2 The sims 2 Arbetsliv Atlantis 3 Medal of Honor Allied assault Harry Potter och de vises sten Harry Potter och Hemligheternas kammare Age of Emires Age of Empires Rise of Rome Age of Empires 2 Age of Empires 3 Age of Mythology Dungeon Siege Rock manager Salt lake 2002 Sydney 2000 Splintercell Pandora tomorrow Splintercell Chaos theory NBA live 2002 NHL 2002 Tiger wood PGA tour Counter Strike 1.6 Counter Strike Condition Zero Day of Defeat Jag orkar inte räkna upp alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 PC just nu installerade:kototr2Gta vice citywarcraft 3diablo2starcraft + brood waranno 1503cs:sourcehalf life 2oblivionfifa 06fifa fotbolls vm 06nba live 06the simsrakionA.Acall of dutySW battle front IIbattlefield 2plus lite små spel som super mario mario etc. wetc.Gta san andreasgta vice citygta 3Starwars battlefront 2star wars episode 3fifa 06fifa 05fifa04fifa03nhl 06nhl 04nhl 03Trucrime streets of L.AHardhitterwrcwrc2colin mcrae 3the sims bustin outthe urbzdark angeldragon ball Z B 3Thugthug 2crash bandicoot the wrath of cortezplus några till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jadu orkar inte skriva upp alla spel man äger men senast inköpta är Call of Duty 2, som ajg verkligen rekommenderar, sen Brothers In Arms Road To Hill 30 är också ett spel jag gillar, dock itne i klass med CoD spelen, som WWII fanatiker är det lätt att gilla dessa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Köpte Enthusia för några dagar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Köpte Enthusia för några dagar sen. Är det till datorn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Showdown: Legens of WrestlingHarry Potter och de vises stenHarry Potter och hemligheternas kammareHarry Potter och världsmästerskapen i QuidditchHarry Potter och den flammande bägarenNHL 99NHL 2001NHL 2002NHL 2003NHL 2004NHL 2005NHL 06FIFA 2003FIFA WC 2002FIFA 06FIFA WC 06NBA StreetNBA Street vol2Grand theft AutoGrand Theft Auto: LondonGrand Theft Auto 2Grand Theft Auto 3Grand Theft Auto: Vice CityGrand Theft Auto: San AndreasGrand Theft Auto: Librty City StoriesTony Hawks Pro SkaterTony Hawks Pro Skater 2Tony Hawks Pro Skater 3Tony Hawks Pro Skater 4Tony Hawks UndergroundTony Hawks Underground 2Tony Hawk American WastelandThe SimsThe Sims Livin it upThe Sims Hot dateThe Sims 2The Sims 2 StudentlivLeisure Suit Larry: Magma Cum LaudeBygg bilar med Mulle MeckBygg båtar med Mulle MeckBygg Hus med Mulle Meck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Är det till datorn eller? PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 PS2 hos morsan: GTA:San andreas GTA:Liberty city stories Mafia Gudfadern The getaway Uefa champions leauge 2004-2005 NHL HITZ 2003 Pro evlotion soccer 1 RTX redrock GTA:III Grime life:Gang wars Max Payne Driv3r The Warriors GTA:Vice city True crime:NYC PC: Fifa 2004 Nhl 2000 Mafia Hos pappa ps2: PES 3 PES 4 PES 5 FIFA STREET 2 Fifa 2006 Fifa world cup 2006 James bond: From Russia With Love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Har inte så många spel, men kan ändå inte räkna upp alla pga dåligt minne. Så jag tar mina pärlor i spelsamlingen.Half Life 2 GotYWarcraft 3OblivionMorrowindMetal Gear Solid-serienShadow of the ColossusGTA VCThis is Football 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Showdown: Legens of Wrestling Harry Potter och de vises sten Harry Potter och hemligheternas kammare Harry Potter och världsmästerskapen i Quidditch Harry Potter och den flammande bägaren NHL 99 NHL 2001 NHL 2002 NHL 2003 NHL 2004 NHL 2005 NHL 06 FIFA 2003 FIFA WC 2002 FIFA 06 FIFA WC 06 NBA Street NBA Street vol2 Grand theft Auto Grand Theft Auto: London Grand Theft Auto 2 Grand Theft Auto 3 Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto: San Andreas Grand Theft Auto: Librty City Stories Tony Hawks Pro Skater Tony Hawks Pro Skater 2 Tony Hawks Pro Skater 3 Tony Hawks Pro Skater 4 Tony Hawks Underground Tony Hawks Underground 2 Tony Hawk American Wasteland The Sims The Sims Livin it up The Sims Hot date The Sims 2 The Sims 2 Studentliv Leisure Suit Larry: Magma Cum Laude Bygg bilar med Mulle Meck Bygg båtar med Mulle Meck Bygg Hus med Mulle Meck Ser att du har installerat Mulle meck-spelen. Bravo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Jaså, den här tråden lever igen? Nåja, kan lägga till några spel till min gamla lista. PC: The Longest Journey Dreamfall: The Longest Journey Morrowind - GotY Edition Hitman: Blood Money Penumbra (gratis skräckspel, mycket bra) PS2: Ico Timesplitters 1 Kingdom Hearts Ska nog för övrigt köpa Shadow of the Colossus och KotOR 2 inom en månad eller två. Allt till Amiga är tyvärr bränt (synd, hade varit kul att ha lite gamla kartonger och sånt från den gamla goda tiden), men bara Theme Hospital, GTA 1 (det är ju freeware, så kasta inte tomater på mig nu ) och några barnspel är nerladdade/brända till PC i övrigt. Amiga: Har en massa spel till Amiga, skriver upp dem jag kommer ihåg. Hunter Giana Sisters Police Quest 1 Warzone Dogs of War etc. GC (har inte kvar själva maskinen dock): Splinter Cell: Pandora Tomorrow Red Card PS2: Soul Calibur III Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty PC: The Elder Scrolls IV: Oblivion GTA 1 GTA 2 GTA 3 GTA Vice City GTA San Andreas Fahrenheit No One Lives Forever 1 No One Lives Forever 2: A Spy In H.A.R.M'S Way Contract J.A.C.K. The Sims 1 (med en massa expansioner, fy tusan) The Sims 2 Battlefield 2 Hitman: Codename 47 Hitman: Silent Assassin Hitman: Contracts Warcraft 3 Warcraft 3: The Frozen Throne Diablo 2 (den stora kartongen ) Diablo 2: Lord of Destruction (stor kartong här också, givetvis) Battle for Middle Earth Need for Speed III: Hot Pursuit Need for Speed: Porsche 2000 SWAT 3 SWAT 4 Half-Life 2 CS: Source Codename: Gordon Age of Mythology Medal of Honor: Allied Assault Sid Meier's Pirates! Safecracker Thief 2 (den stora lådan, köpt på Nolia-mässan för 80 spänn ) Metal Gear Solid (den stora lådan, en av dem saker jag är mest glad över att ha, tyvärr så råkade jag repa skivan när jag var mindre, så dörren i rummet i slutet där man sätter in kortet tre gånger öppnas inte efter att gasen försvunnit ) Theme Park Inc. Might & Magic VI: The Mandate of Heaven Might & Magic VII: For Blood and Honor Star Wars: Jedi Outcast Star Wars: A Phantom Menace Star Wars: Knights of the Old Republic Dungeon Keeper 1 Dungeon Keeper 2 Dungeon Siege Totally Rollercoaster Rollercoaster Tycoon 2 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Blood Omen: Legacy of Kain Theme Hospital Harry Potter och de Vises Sten (usch ) Har en massa barnspel, men dem orkar jag inte rota fram. Tror det var allt. Redigerad 18 augusti, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts