Lajnux Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 ojojoj va rika alla måste vara eftersom att ni kan ha råd att köpa så många datorspel Äsch jag spelar också en massa spel men just nu sitter jag och nöter the movies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 (redigerad) Playstation Metal Gear Solid Driver 2 Tekken 3 FIFA 2001 Star Wars Episode 1: The Phantom Menace Star Wars Episode 1: Jedi Power Battles Worlds Scariest Police Chases Tomb Raider: Chronicles Need For Speed: Porsche 2000 Playstation 2 Tony Hawks Pro Skater 3 Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 3: Snake Eater Grand Theft Auto III Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto: San Andreas Timesplitters Driv3r Fahrenheit Alone In The Dark 4: The New Nightmare PC Red Faction Half-Life Half-Life: Opposing Force Half-Life: Blue Shift Day of Defeat Day of Defeat: Source Counter-Strike Counter-Strike: Source Half-Life 2 Battlefield 1942 Battlefield Vietnam Battlefield 2 SWAT4 Max Payne 2: The Fall Of Max Payne Star Wars: Dark Forces II: Jedi Knight Star Wars: Jedi Knight II: Jedi Outcast Star Wars: Jedi Knight III: Jedi Academy Need For Speed: Underground Need For Speed: Most Wanted Medal Of Honor: Allied Assault F.E.A.R. Far Cry Vietcong Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto 3 Halo Det här är alla köpta som jag kommer ihåg. Räknade bort spel som är bortglömda, undanstädade eller uppätna. Redigerad 8 maj, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Hmm, ska försöka lista alla PS1 Final Fantasy VI Silent Hill Spyro The Dragon Street Skater Tales of Eternia Medievil: Ressurection Bleach!: Heat The Soul (Jap) Metal Gear AC!D Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 3: Snake Eater Dead or Alive 2 Fantavision Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto: San Andreas Transformers Need For Speed: Hot Pursuit 2 Soul Calibur 3 Gran Turismo 3 Final Fantasy X-2 Silent Hill 2 XBOX [*]Ninja Gaiden [*]Halo [*]Halo 2 [*]Midnight Club 3: DUB Edition [*]Batman begins [*]Midtown Madness 3 [*]Grand Theft Auto: Double Pack [*]Soul Calibur 2 [*]Spawn: Armageddon [*]Silent Hill 4: The Room [*]The Simpsons: Hit & Run [*]Genma Onimusha [*]Indiana Jones And The Emperor's Tomb [*]Futurama [*]Medal of Honor: Rising Sun [*]Fable [*]Shadow The Hedgehog [*]Amped [*]Amped 2 [*]Prince of Persia: The Warrior Within [*]Jet Set Radio Future PC [*]Half Life [*]Half-Life 2 Gold [*]Battlefield 1942: Deluxe Edition [*]Battlefield Vietnam [*]Warcraft 3 [*]Warcraft 3: The Frozen Throne [*]Starcraft [*]Starcraft: Brood War [*]World of Warcraft [*]Diablo 2 [*]Diablo 2: Lord of Destruction [*]Grand Theft Auto 3 [*]Grand theft Auto: Vice City [*]Grand Theft Auto: San Andreas [*]Call of Duty [*]Call of Duty 2 [*]Quake 3 [*]Quake 4 [*]Doom 3 [*]Civilzation 3 [*]Civilization 3 [*]Command and Conquer: Red Alert [*]The Lord of The Rings: Battle for Middle Earth 2 [*]The Elder Scrolls IV: Oblivion [*]Enter The Matrix [*]The Matrix: Path of Neo [*]Ghost Recon Advanced Warfighter [*]Hitman: Contracts [*]Far Cry [*]Jedi Knight: Jedi Academy [*]Mafia [*]Painkiller [*]Unreal Tournament 2004 Avslutar nog listan där för nuvarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Extemt många, ska se vad jag orkar. PC: Medal of honor: Allied assault + 2 exp. Midtown madness 1+2 Hidden & dangerous Theme hospital Locomotion Battlefield 1942+RtR+SWoWWII The sims+unleashed+hot date+on holiday+några till Need for speed 3 Need for speed II Hot pursuit NFS porsche Splinter cell Tomb raider Angel of darkness Rainbow six Blade runner alla Mulle Meck-spel SWAT 3 Rollecoster tycoon 2 Pizza $yndikatet Simcity 3000 world edition SimCity 4+Rush hour Rally trophy Colin McRae Rally 1+2 Lego loco Lego Racers Serious sam 1+2 Mafia GTA 3 GTA GTA London -61 GTA London -69 GTA 2 GTA:VC Rally masters Motoracer Motoracer 3 Call of duty CS:CZ C&C Generals Simpsons hit & run säkert fler men kommer inte på nu PC buskversioner: The sims 2 + alla expansions Rock manager Transport tycoon Playboy: the mansion Carmageddon 2 Street legal Age of empires 2 Gearhead garage Hitman 2 Big mutta truckers 2 PS2: Fahrenheit Juiced Splinter cell chaous theory Splinter cell pandora tomorrow NFS UG NFS UG 2 NFS MW Colin McRae rally 2005 Colin McRae rally 4 18 wheeler Black The sims 2 SSX on tour Call of duty ??? (2 st.) Gran turismo 3 Gran turismo 4 GTA:SA Driv3r Driver Paralelle lines Midnight club 2 Midnight club 3 DUB säkert fler här också, men orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 PC: Rune: Halls of Valhalla Roller Coaster Tycoon Carnivores Trespasser Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Listar de jag kommer på. PC: Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto: San Andreas Americas Army: Special Forces SWAT 4 Vietcong 2 Max Payne Max Payne 2 Need For Speed: Most Wanted Live For Speed S2 The Godfather Soldier Of Fortune 2: Double Helix FlatOut GT Legends Postal 2 Postal 2 Apocalypse Weekend Postal 2 AW7 First Encounter Assault Recon (FEAR) JFK Reloaded Worms 4 Mayhem TOCA Race Driver 3 Soldat ( ) Call Of Duty 2 Battlefield 2 Street Legal Racing 2: Redline Hitman Contracts Bridge Builder ( ) Age Of Empires 3 Rise Of Nations HL2/CSS (funkar inte ) Medal Of Honor Allied Assault PS1/2: Gran Turismo 2 Gran Turismo 3 Gran Turismo Geneva Concept Whatever ( ) Gran Turismo 4 Getaway (The Getaway?) Resident Evil 3: Nemesis Dino Crisis Carmageddon Midnight Club 3: D.U.B Edition Need For Speed: Underground Grand Theft Auto: San Andreas (några random fantasyspel till PS1) Gameboy Color Alla Pokémon fram tills de började komma till Advance (var sjukt besatt av Pokémon förr) Blade Har säkert fler kassa spel till PS och nåt till datorn, men kommer inte på mer atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Rune: Halls of Valhalla shit! glömde bort det. Vikingakrig när det är som bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Ska vi inte ha lite beef här också skryta om vem som har mest spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hur orkar ni ha så många spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 ojojoj va rika alla måste vara eftersom att ni kan ha råd att köpa så många datorspel Äsch jag spelar också en massa spel men just nu sitter jag och nöter the movies Undrar hur många som är nerladdade. Ty oss tro att dessa människor sitter med kletiga fingrar framför DC eller något annat program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Allt till Amiga är tyvärr bränt (synd, hade varit kul att ha lite gamla kartonger och sånt från den gamla goda tiden), men bara Theme Hospital, GTA 1 (det är ju freeware, så kasta inte tomater på mig nu ) och några barnspel är nerladdade/brända till PC i övrigt. Amiga: Har en massa spel till Amiga, skriver upp dem jag kommer ihåg. Hunter Giana Sisters Police Quest 1 Warzone Dogs of War etc. GC (har inte kvar själva maskinen dock): Splinter Cell: Pandora Tomorrow Red Card The Legend of Zelda: Collectors Edition PS2: Soul Calibur III Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty PC: The Elder Scrolls IV: Oblivion GTA 1 GTA 2 GTA 3 GTA Vice City GTA San Andreas Fahrenheit No One Lives Forever 1 No One Lives Forever 2: A Spy In H.A.R.M'S Way Contract J.A.C.K. The Sims 1 (med en massa expansioner, fy tusan) The Sims 2 Battlefield 2 Hitman: Codename 47 Hitman: Silent Assassin Hitman: Contracts Warcraft 3 Warcraft 3: The Frozen Throne Diablo 2 (den stora kartongen ) Diablo 2: Lord of Destruction (stor kartong här också, givetvis) Battle for Middle Earth Need for Speed III: Hot Pursuit Need for Speed: Porsche 2000 SWAT 3 SWAT 4 Half-Life 2 CS: Source Codename: Gordon Age of Mythology Medal of Honor: Allied Assault Sid Meier's Pirates! Safecracker Thief 2 (den stora lådan, köpt på Nolia-mässan för 80 spänn ) Metal Gear Solid (den stora lådan, en av dem saker jag är mest glad över att ha, tyvärr så råkade jag repa skivan när jag var mindre, så dörren i rummet i slutet där man sätter in kortet tre gånger öppnas inte efter att gasen försvunnit ) Theme Park Inc. Might & Magic VI: The Mandate of Heaven Might & Magic VII: For Blood and Honor Star Wars: Jedi Outcast Star Wars: A Phantom Menace Star Wars: Knights of the Old Republic Dungeon Keeper 1 Dungeon Keeper 2 Dungeon Siege Totally Rollercoaster Rollercoaster Tycoon 2 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Blood Omen: Legacy of Kain Theme Hospital Harry Potter och de Vises Sten (usch ) Har en massa barnspel, men dem orkar jag inte rota fram. Tror det var allt. Redigerad 10 maj, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 PC: GTA Vice City GTA San Andreas Hitman: Silent Assassin Hitman: Contracts No One Lives Forever 1 No One Lives Forever 2 The Elder Scrolls IV: Oblivion Doom 3 Farcry Paradise Sokal Serious Sam II Ghost Recon Advanced Warfighter Warcraft 3 Max Payne1 Max Payne2 Need For Speed: Most Wanted Soldier Of Fortune 2: Double Helix Age Of Empires 3 Postal 2 Postal 2 Apocalypse Weekend Big mutta truckers 2 Mafia Vietcong Painkiller Unreal Tournament 2004 Quake 4 Battlefield 1942 Splinter Cell: Pandora Tomorrow Freedom Fighters Return To Castle Wolfenstein Condemned Oddworld Specforce CrashDay King Kong ANKH Ice Age 2 Thaw Stubbs the Zombie Uplink Indig Prophecy Moto GP3 ultimate Racing 3 Torino 2006 TOD MX VS ATV Quake3 Arena Unreal 1 Blade of Darkness SOF 1 GUN Bloodrayne Rome Total war Vampire - The Masquerade Bloodlines BAW 1 BAW 2 Area 51 Osv osv osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Undrar hur många som är nerladdade. Ty oss tro att dessa människor sitter med kletiga fingrar framför DC eller något annat program. Jag tankar inte några spel. Gillar att ha original med kartong och allt, annars känns det inte äkta (i alla fall med konsollspel). @ Roxxy: Jag "orkar" ha så många spel eftersom det är min stora passion här i livet. Jag älskar att spela tv spel och det är det bästa jag vet. Där har du orsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 PlayStation2: Grand theft Auto: Vice City Grand theft Auto: San Andreas True Crime: Streets of L.A True Crime: New York City Splinter Cell: Chaos Theory Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex Crash Bandicoot: Twinsanity Crash Nitro Cart Space Race Spyro: Enter the Dragonfly Rayman 2: Revolution Ty the Tasmaninan Tiger Ty the Tasmanian Tiger 2: Bush rescue Shellshock Nam'67 Enter the Matrix The Warriors Harry Potter och fången från Azkaban Harry Potter och den flammande bägaren 18 Wheeler: American Pro Trucker Dark Angel Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Midnight Club Streetracing Allt i original. Jag kanske har missat något, nåväl, ni får nöja er med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 PlayStation2: Grand theft Auto: Vice City Grand theft Auto: San Andreas True Crime: Streets of L.A True Crime: New York City Splinter Cell: Chaos Theory Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex Crash Bandicoot: Twinsanity Crash Nitro Cart Space Race Spyro: Enter the Dragonfly Rayman 2: Revolution Ty the Tasmaninan Tiger Ty the Tasmanian Tiger 2: Bush rescue Shellshock Nam'67 Enter the Matrix The Warriors Harry Potter och fången från Azkaban Harry Potter och den flammande bägaren 18 Wheeler: American Pro Trucker Dark Angel Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Midnight Club Streetracing Allt i original. Jag kanske har missat något, nåväl, ni får nöja er med det. Har inte du PC-Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Allt till Amiga är tyvärr bränt (synd, hade varit kul att ha lite gamla kartonger och sånt från den gamla goda tiden), men bara Theme Hospital, GTA 1 (det är ju freeware, så kasta inte tomater på mig nu ) och några barnspel är nerladdade/brända till PC i övrigt. Amiga: Har en massa spel till Amiga, skriver upp dem jag kommer ihåg. Hunter Giana Sisters Police Quest 1 Warzone Dogs of War etc. GC (har inte kvar själva maskinen dock): Splinter Cell: Pandora Tomorrow Red Card The Legend of Zelda: Collectors Edition PS2: Soul Calibur III Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty PC: The Elder Scrolls IV: Oblivion GTA 1 GTA 2 GTA 3 GTA Vice City GTA San Andreas Fahrenheit No One Lives Forever 1 No One Lives Forever 2: A Spy In H.A.R.M'S Way Contract J.A.C.K. The Sims 1 (med en massa expansioner, fy tusan) The Sims 2 Battlefield 2 Hitman: Codename 47 Hitman: Silent Assassin Hitman: Contracts Warcraft 3 Warcraft 3: The Frozen Throne Diablo 2 (den stora kartongen ) Diablo 2: Lord of Destruction (stor kartong här också, givetvis) Battle for Middle Earth Need for Speed III: Hot Pursuit Need for Speed: Porsche 2000 SWAT 3 SWAT 4 Half-Life 2 CS: Source Codename: Gordon Age of Mythology Medal of Honor: Allied Assault Sid Meier's Pirates! Safecracker Thief 2 (den stora lådan, köpt på Nolia-mässan för 80 spänn ) Metal Gear Solid (den stora lådan, en av dem saker jag är mest glad över att ha, tyvärr så råkade jag repa skivan när jag var mindre, så dörren i rummet i slutet där man sätter in kortet tre gånger öppnas inte efter att gasen försvunnit ) Theme Park Inc. Might & Magic VI: The Mandate of Heaven Might & Magic VII: For Blood and Honor Star Wars: Jedi Outcast Star Wars: A Phantom Menace Star Wars: Knights of the Old Republic Dungeon Keeper 1 Dungeon Keeper 2 Dungeon Siege Totally Rollercoaster Rollercoaster Tycoon 2 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Blood Omen: Legacy of Kain Theme Hospital Harry Potter och de Vises Sten (usch ) Har en massa barnspel, men dem orkar jag inte rota fram. Tror det var allt. Haha, Theme Hospital. Något man kommer ihåg och pratade om på yngre dar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Har inte du PC-Spel? Jag har inte heller några Pc spel, dör inte för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Palla skriva upp alla, det är ju mins 120st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Undrar hur många som är nerladdade. Ty oss tro att dessa människor sitter med kletiga fingrar framför DC eller något annat program. Jag har inte tankat ett enda spel olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 Jag har inte tankat ett enda spel olagligt DU gynnar verkligen spel företagen. Anser det själv som skam att tanka ner spel, speciellt från Rockstargames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts