PlusFourtyFour Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 (redigerad) Om han frågade om hjälp.. Så skulle jag kunna slå vad på att många här skulle göra det med glädje.. Ellerhur? Läs denna tråd också.. så ser du. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=38213 Redigerad 21 maj, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Om han frågade om hjälp.. Så skulle jag kunna slå vad på att många här skulle göra det med glädje.. Ellerhur? Läs denna tråd också.. så ser du. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=38213 Jag har sett den tråden. Men om någon vill hjälpa till, varför inte bara slänga iväg ett mail till Hultenius? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 De handlar inte om att vara intresserad.. Utan mer att han måste inse att han inte klarar de själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 De handlar inte om att vara intresserad.. Utan mer att han måste inse att han inte klarar de själv. Jo kanske det. Men vad ska det vara för undersökning då? det händer inte så särskilt mycket i GTA-världen just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Jo kanske det. Men vad ska det vara för undersökning då? det händer inte så särskilt mycket i GTA-världen just nu. Om du läst allt, så ser du att jag pekar mer på sidan i helhet än en pollen.. För ärligt så skiter jag i en fråga.. De är sidan som måste förnyas, som allt annat här i världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Om du läst allt, så ser du att jag pekar mer på sidan i helhet än en pollen.. För ärligt så skiter jag i en fråga.. De är sidan som måste förnyas, som allt annat här i världen! Då kanske du har missat att GTAsajten 5 ska komma innom en snar framtid (Hoppas!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Då kanske du har missat att GTAsajten 5 ska komma innom en snar framtid (Hoppas!) Det har jag inte.. jag vet också att de har talats om gtasajten5(?) ganska länge nu.. Och de känns inte direkt som om de är påväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Det har jag inte.. jag vet också att de har talats om gtasajten5(?) ganska länge nu.. Och de känns inte direkt som om de är påväg? Nope, hultan uppdaterade forumet och nu är han inaktiv igen. Han var inne på forumet direkt efter uppdateringen men inte längre. Btw, har han några planer på att fixa så att nya medlemmar kan registrera sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Btw, har han några planer på att fixa så att nya medlemmar kan registrera sig? Det går väl? http://www.gtasajten.com/member/reg.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Det går väl? http://www.gtasajten.com/member/reg.php Jo, det är sant. Men har du sett vad fina namn alla nyregistrerade får? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 De handlar inte om att vara intresserad.. Utan mer att han måste inse att han inte klarar de själv. Nej, och det kanske han har inset nu, kanske därför han är inaktiv. SlewME: vad får de för namn? (orkar inte fixa fram ett personnummer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts