_-MadeMaN-_ Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag tänker mest på att det kommer vara så att jag har en hemsida framme sen vill jag ta fram en annan, då flyttar jag fönstret åt sidan sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag tänker mest på att det kommer vara så att jag har en hemsida framme sen vill jag ta fram en annan, då flyttar jag fönstret åt sidan sådär. Word. Stämmer så perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Eller så använder man tabs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Man kan ju bara dra fönstret åt sidan. Jag ser inte något större behov av att ha den där funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ser ganska snyggt ut men lite värdelöst också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Antar att det ingår lite andra funktioner än att snörra fönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Eh, man kanske kommer att tycka det är tufft i 5 min. Sedan tror jag att man inte orkar bry sig om det, kanske shake:ar och vänder lite på fönstret när man har tråkigt. Onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Eh, man kanske kommer att tycka det är tufft i 5 min. Sedan tror jag att man inte orkar bry sig om det, kanske shake:ar och vänder lite på fönstret när man har tråkigt. Onödigt. Så sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts