RavenE Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Här kan ni lägga upp olika formationer som ni har hittat på olika karttjänster på internet. Till exempel Google Earth, Lantmäteriet, Hitta.se eller andra. Det sägs att Nazi märket ska finnas som en formation i Malmö. Sanning eller myt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) I Illustrerande Vetenskap är det en artikel om Dubai. Där hade de byggt konstgjorda öar som tillsammans bildade formationen av en palm. Det måste beskådas åvanifrån. Jag har kikat lite med google earth men inte hittat nått, kanske är det får låg upplösning i det området. Edit: tog bort lite Redigerad 29 april, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Här kan ni lägga upp olika formationer som ni har hittat på olika karttjänster på internet. Till exempel Google Earth, Lantmäteriet, Hitta.se eller andra. Det sägs att Nazi märket ska finnas som en formation i Malmö. Sanning eller myt? Hakkorset ska väll finnas i USA om jag minns rätt Edit: L_Voll (inte från kartor men ändå) Redigerad 29 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hakkorset ska väll finnas i USA om jag minns rätt Edit: L_Voll (inte från kartor men ändå) Jo, det är nog i Usa, men jag tror att det ska finnas en i Malmö eller Göteborg också.. Fina bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Fast jag är inte säker på om de har byggt ögrupperna än. Det står att det är visioner, i alla fall världskartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Fast jag är inte säker på om de har byggt ögrupperna än. Det står att det är visioner, i alla fall världskartan. Palmen är klar, dock vet jag inte om hela kartan är klar, såg ett program där dom tog upp dom öarna, och då fanns dom flesta.. Några som hade hus där me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Här står det om öarna http://www.dubaiwaterfront.ae/po_ov.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hittar inga flyg-/satellit-bilder på Lantmäteriet. Kan någon länka eller har de tagit bort dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Hittar inga flyg-/satellit-bilder på Lantmäteriet. Kan någon länka eller har de tagit bort dem? Flygfoto, Lanmäteriet. Annars kan man leta här. San Diego, USA: Redigerad 29 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hittar inga flyg-/satellit-bilder på Lantmäteriet. Kan någon länka eller har de tagit bort dem? .http://geoimager.lantmateriet.se/dkny/index.php?cPath=1_4738 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Tänkte göra en sån här tråd efter att jag såg en dokumentär om hur religösa landmärken förhåller sig till varandra. Att till exempel vid Ren De Cheateu så ligger alla kyrkor 9 Miles och 4.75 Inches ifrån varandra osv. Lite kul att The Knight's Templars låg bakom den moderna världens mätningssystem. Renne De Cheateu http://img83.imageshack.us/img83/8200/vlcsnap10861528ef.png En ö utanför Danmark. http://img83.imageshack.us/img83/5419/vlcsnap10864083kx.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Flygfoto, Lanmäteriet. Annars kan man leta här. San Diego, USA: Wow. Jag har sett bild på det huset förut, men trott att det var fake. Men nu har jag själv letat upp det i San Diego, och det finns verkligen Edit: Bild kommer snart, upptäckte en sak som ni inte får se... Edit 2: Nu kommer bilden Redigerad 29 april, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Wow. Jag har sett bild på det huset förut, men trott att det var fake. Men nu har jag själv letat upp det i San Diego, och det finns verkligen Edit: Bild kommer snart, upptäckte en sak som ni inte får se... Edit 2: Nu kommer bilden Men det är ju samma!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men det är ju samma!? Ja, det är bild på samma motiv, men jag tog med hela Google Earth rutan, så att ni inte tror att jag kopierade -NightHawk-s bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 När jag letade efter "Hitlerhuset" såg jag det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 När jag letade efter "Hitlerhuset" såg jag det här. Såg också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Leta upp detta med google earth. http://www.osfa.org.uk/cropcircles.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Wow. Jag har sett bild på det huset förut, men trott att det var fake. Men nu har jag själv letat upp det i San Diego, och det finns verkligen Edit: Bild kommer snart, upptäckte en sak som ni inte får se... Edit 2: Nu kommer bilden Vad är Censurerat??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vad är Censurerat??? Det är säkert var han bor eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nä, inte vart jag bor, men vart en kändis bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts