Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Varför tror ni att GTA till PS2 är försenat? Själv tror jag för att dom lägger till nytt material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Varför tror ni att GTA till PS2 är försenat? Själv tror jag för att dom lägger till nytt material. Hoppas det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Eller så vill dom ha ett roligt release datum; I USA släpps det 6/6/6= 666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Lite kul att när SA kom så kom det 10/6 dvs det datum man fick sommarlov, iaf jag, så man fick mkt tid att spela. Nu har LCS blivit försenat till den 9/6 vilket är årets dag att få sommarlov! Lite kul är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 8 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Själv slutar man den 14:e.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Jag har tyvärr inte hängt med så hårt när det handlar om liberty city stories.. har jag fått det rätt, att först kommer det till PSP (vilket det redan gjort?), och nu är releasen typ 9/6-06..? har det släppts någon release till PC, eller, kommer det överhuvudtaget till PC..? tack på förhand. (ber om ursäkt för viss off-topic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag har tyvärr inte hängt med så hårt när det handlar om liberty city stories.. har jag fått det rätt, att först kommer det till PSP (vilket det redan gjort?), och nu är releasen typ 9/6-06..? har det släppts någon release till PC, eller, kommer det överhuvudtaget till PC..? tack på förhand. (ber om ursäkt för viss off-topic) Ja, det kom till PSP förra hösten/vintern vad man nu vill kalla det. Releasen i Europa är 9:e juni. Ingen release till PC är ännu planerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Själv slutar man den 14:e.. 13:e ha jag ska njuta av 1 extra dag! Redigerad 5 juni, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Förhoppningsvis nytt material, man ska inte hoppas för mycket dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Spelet släpps i usa idag? Då borde det komma ut screens på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Spelet släpps i usa idag? Då borde det komma ut screens på spelet. Hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Spelet släpps i usa idag? Då borde det komma ut screens på spelet. Det har läckt också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Det står ju klart och tydligt att det ända som är nytt är lite hetare grafik. Varför skulle amerikanske skilja sig från europas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Det är väl ett överkomligt pris för liberty city på discshop.. 299 kr. Funderar på att förbeställa det men hade inte gjort det om det var dyrare än 299 kr. http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...ite=games&&ref= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Det är väl ett överkomligt pris för liberty city på discshop.. 299 kr. Funderar på att förbeställa det men hade inte gjort det om det var dyrare än 299 kr. http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...ite=games&&ref= 289 kr på CDON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 289 kr på CDON. wow! en tia billigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Wow 70 spänn billigare än cdon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hur är CD WOW? Får man spelet på releasedagen eller är det säkrast att beställa någon annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Funderar på att byta in något spel mot det. Men vilket? True Crime: Streets of L.A spelar jag aldrig men det är så mycket minnen med det. Samma sak med GTA3 Vice city, The Getaway och The Getaway Black Monday. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts