Bubba Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hej! Jag har ett problem: Jag har lagt till jätte många fonts och nu vill jag ta bort dem, men då kanske jag tar bort de fontsen jag fick till datorn (orginal), så jag undrar var jag kan ladda ner orginalfontsen till windows xp??? Snälla hjälp mig // Bubba Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag rekommenderar att du inte tar bort några, om du inte är säker på vilka de är som du har tankat. för tar du bort fel så kommer datorn bli fucked up. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag rekommenderar att du inte tar bort några, om du inte är säker på vilka de är som du har tankat. för tar du bort fel så kommer datorn bli fucked up. Varför skulle datorn bli fucked up? Jag har redan tagit bort de fonter jag inte vill använda och min dator lever fortfarande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Varför skulle datorn bli fucked up? Jag har redan tagit bort de fonter jag inte vill använda och min dator lever fortfarande Men.. ok, så här ligger de till. Vi säger att du tar bort en font som datorn använder till t.ex. ikoner. va händer då? jo, de blir fucked up. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men kan man ladda ner orginal fontsen nånstans?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Här! Kunde inte gjort det bättre själv. Lååååst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts