Ceone Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Gurka förfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 HAHAHA SÅ JÄVLA KUL MED GURKA SOM ALTERNATIV AHAAHAHAHAHHAHAHAHA. HAHAH!HA! Fan jag måste skratta lite till HAhaHAHAHAHAHAHAhahhaH! För att faktiskt vara lite smått seriös vill jag att det ska vara anarki här. Ingen som helst ledning. Kan inte vi ha så bara för en dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Gurka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Gurka! Spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ja. Vote: Gurka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Spam! Klockren! --- Den där Hawkeye verkar ha funnits före min tid. Men det är klart som korvspad att han ska bort, det insåg jag speciellt när jag läste detta: Inget inlägg detta året, 11 inlägg totalt förra året edit: Vote: Gurka! Redigerad 29 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Haha ja och han ska snacka om mognad. Kan du ge mig ett skäl till att jag inte ska göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vad ska man tolka gurka som? "Vet inte" eller "ja"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vote: Gurka! Han får väl va kvar om hultenius anser att han ska vara kvar.. Trots allt så är det ju fortfarande han som bestämmer.. Tycker dock inte att han bör vara kvar eftersom att han inte verkar vara inne på forumet. Möjligheten finns ju att han prickar in de tider ingen annan är inne... hultan tar nog rätt beslut ska ni se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Kan du ge mig ett skäl till att jag inte ska göra det? Menade P-C, dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Menade P-C, dårå. Jag är inte moderator, bara vanlig member ergo jag FÅR vara omogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Jag är inte moderator, bara vanlig member ergo jag FÅR vara omogen. Inte för att starta världens diskussion men en moderator kan också vara omogen. Eller det är ok tycker jag så länge det inte går till överdrift. Jag tycker inte att jag är särskillt mogen men jag anser heller inte att jag är för barnslig, någonstans mitt i mellan. Jag tycker det är kul med folk som inte leker övermogna översittare som aldrig sett världen. Ja tack till folk som vågar visa barnet i sig. Redigerad 30 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag är inte moderator, bara vanlig member ergo jag FÅR vara omogen. Där sa du nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Är han ens vid liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts