P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ja, Hawkeye.. hawkeye, hawkeye, hawkeye .. var har jag hört det namnet? Jo, just det - ingenstans. Hawkeye verkar inte vara aktiv varken som moderator eller medlem. Snubben har inte skrivit något sen 2:a September och har varken låst eller städat på lika lång tid. Dessutom vad jag sett av hans posts så är han heller inte på samma mognats-nivå som de andra aktiva moderatorerna. Varför är han moderator? För att han är medlem no. 13? Oj, grattis - men om snubben inte gör sitt 'jobb' så borde väl hans moderator-plats vara GANSKA överflödig och skulle kunna tillsättas av en ny, aktivare och bättre moderator. Babbla på - skulle också vilja höra Hultenius åsikt om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vote: Ja! Stod mellan Gurka! och Ja! men det blev Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vote: Ja Onödigt med mods som inte skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vote: Ja Onödigt med mods som inte skriver Behöver inte vara onödiga för det. Det viktiga är inte att de skriver utan att de läser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Tror inte att han läser heller men Och det är viktigt att han skriver varför han låser en tråd så de som skapade den fattar att sådana ska ej skapas Redigerad 29 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Han kanske itne har någon tillgång till en dator? Typ ... Vote: Gurka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Lite svårt att ta den här topicen seriöst när du har Gurka som poll-alternativ. vote: ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Varken han eller Jocken är särskilt aktiva. det är delvis därför dom inte blev förfrågade upp till Moderator kåren. Dom är för tillfället bara SA-mods. Och det verkar ha lugnat ner sig en bra bit i SA forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Behöver inte vara onödiga för det. Det viktiga är inte att de skriver utan att de läser. Varför vara moderator om man bara läser? Dessutom ser jag aldrig honom på users active list. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hawkeye var mer aktiv för ca 2 år sedan men ida är han bara en liten bortglömd medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Lite svårt att ta den här topicen seriöst när du har Gurka som poll-alternativ. vote: ja. Haha ja och han ska snacka om mognad. Röstar förresten på Ja, men å andra sidan förstår jag inte vad the big deal är. Ingen av moderatorerna förutom Stello, Kalle och Topp3 är särskilt aktiva* enligt mig. *Med aktiva menar jag då att de postar regelbundet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 VOTE: Gurka! Skulle votat Tomat! om det skulle funnits men, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Haha ja och han ska snacka om mognad. Röstar förresten på Ja, men å andra sidan förstår jag inte vad the big deal är. Ingen av moderatorerna förutom Stello, Kalle och Topp3 är särskilt aktiva* enligt mig. *Med aktiva menar jag då att de postar regelbundet. Azore och A.A är väldigt aktiva de också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Varför vara moderator om man bara läser? Dessutom ser jag aldrig honom på users active list. Du behöver ju inte posta bara för att du är Moderator. Om man som moderator är online många timmar varje dyngn, läser (och låser vissa) trådar och har allmän koll på forumet, så är du väl en lika bra Moderator som en som som inte ställer sig opartisk utan är med och disskuterar. Det viktiga är inte om du postar eller ej, utan att du är aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Du behöver ju inte posta bara för att du är Moderator. Om man som moderator är online många timmar varje dyngn, läser (och låser vissa) trådar och har allmän koll på forumet, så är du väl en lika bra Moderator som en som som inte ställer sig opartisk utan är med och disskuterar. Det viktiga är inte om du postar eller ej, utan att du är aktiv. Joo, men han låser inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Ja... vet inte ens vem det är --- Och jag tycker att man ska iallafall skriva något ibland så man vet att han finns typ... Synd att han håller på MIF men bra med en skånsk moderator Redigerad 29 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Joo, men han låser inget! Han kanske inte behöver låsa de trådarna han läser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Han kanske inte behöver låsa de trådarna han läser. Men han är aldrig i users activ list (eller vad det hette)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Inget inlägg detta året, 11 inlägg totalt förra året, det är klart han ska bort. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Varför vara moderator om man bara läser? Dessutom ser jag aldrig honom på users active list. Arvid är faktiskt hyggligt aktiv, dock så sitter han inte och spammar. Smyger runt i mörkret, ready to strike when necessary... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts