-NightHawk- Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Fan så där säger alla Det är därför jag inte törs byta Edit: Vilken tycker ni? http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1143317473.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/OJOJOJOJ.JPG Jag tar slamvanen, ok? Och nej, du får inte byta namn! BTW: Testa med färgen lime, kommer kanske att passa din signatur och avatar bättre! [color=lime]färgen lime[/color] Redigerad 30 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Okey dokey, http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd.../gallery202.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Okey dokey, http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd.../gallery202.jpg Vilken bil ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vilken bil ? Finns 3. Välj själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Får jag tillbaka mitt grafikkort nästa vecka är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Jävla PC bögar som tar en screen med perfekt kvalite. Inget bök. Inga kablar och sladdar. Inget bateri eller flimmer. Ni bara klickar, eran önskan, eller erat krav är en självklar lag som uppfylls. Gör det inte det så går det alltid att reparera. Redigerad 30 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Mitt bidrag : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Mitt bidrag : Skulle vara snyggare om du fick med hela byggnaden men det kanske är svårt. Aja, fint, konstigt att det var en bild på en polisstation just av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Skulle vara snyggare om du fick med hela byggnaden men det kanske är svårt. Aja, fint, konstigt att det var en bild på en polisstation just av dig. Hehe! Jo, jag försökte få med så mycket som möjligt... Men en sabla palm kom i vägen, så det var den bästa jag kunde få fram... Men erkänn det blev ganska snyggt med bilarna prydligt parkerade utanför stationen i gryningen? Vacker himmel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 -NH-, Wtf är ~S VIP~ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Första gången ja hörde det var när Reve eller va nissen heter sa typ "Nu är jag till baka. Buga för mig". Och då fick jag en kaka för att ja buga Kommer inte ihåg om det var Reve [OT]Och sen så hade vi ett super oseriöst post krig till varandra Om att jag var typ nån härskare i universum och han hade 2 gubbar som han sa var mäktigare än mig och då blev det som det blev alla (nope) störde sig nog på det.. [/OT] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 -NH-, Wtf är ~S VIP~ ? Muahahaha! Special - Very Important Person. @ Officer Hernandez: Snygg, men du borde köra sönder lyktstolpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag e med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Mitt bidrag: Ooops. Dubbelpost. http://img484.imageshack.us/img484/3522/bil7oy.jpg http://img484.imageshack.us/img484/3522/bil7oy.jpg Redigerad 1 maj, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag tar slamvanen, ok? Och nej, du får inte byta namn! BTW: Testa med färgen lime, kommer kanske att passa din signatur och avatar bättre! [color=lime]färgen lime[/color] Japp, kör på den. fast jag laddar upp den här också, för silentwhisper har kraschat, som vanligt. Äsch, jag tänker sluta med färgen vare sig ni vill eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Muahahaha! Special - Very Important Person. @ Officer Hernandez: Snygg, men du borde köra sönder lyktstolpen! Och jag står inte med för att? w/e om jag inte leder tävlingen, har vunnit, eller ligger etta. Man e ju stammis wtf. Redigerad 1 maj, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hihi, jag är Special - Very Important Person. respekt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hihi, jag är Special - Very Important Person. respekt som fan Ja kör med grön...Slutar väl när jag e 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hihi, jag är Special - Very Important Person. respekt som fan Du är inte S VIP om du dumpar Kebab och color=green , det sa -NH- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Du är inte S VIP om du dumpar Kebab och color=green , det sa -NH- Okej, vi gör en kompromiss. Varje gång jag skriver i SA-forumet så använder jag grön text. Och jag byter inte namn. Blir det bra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts