-NightHawk- Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) http://img81.imageshack.us/img81/6867/untitled19gh.jpg Tema: Snyggaste/finaste/bästa bilen. Deadline: Bidragen ska vara inne 6 maj. 8 maj p.g.a. nytt forum. 9 maj p.g.a. ledaren som glömt tävlingen. Se sidan 5. (Inget att se egentligen). Deltagare: Max 15, för det är max i en poll. För att det ska bli något så ska det va minst 5 stycken som är med. Regler:Tillfällighetsregel! I denna tävling får man inte ha en moddad bil (sålänge det inte är en San Andreas moddning)! Allt annat får vara moddat.Alla moddar är tillåtna, sålänge inte de andra tycker att det är för fuskigt.Att ta en bild på skärmen/TV:n med en kamera är tillåtet.Fråga inte andra vilken bild som är bäst av flera andra man har.Bilden får inte vara tagen ur en filmsekvens.Bilden måste ha blivit tagen av DIG.Ställning: 1. Martin-123 (3p) -. BigBear (3p) 2. Jazz (2p) -. VaXXoR (2p) 3. Umberto (1p) -. Memphis (1p) Deltagare: (14/15) ~ -NightHawk- ~ ~ Jazz ~ ~ rabarben ~ ~ jerrko ~ ~ Kebab ~ ~ Officer Hernandez ~ ~ Umberto ~ ~ BigBear ~ ~ Martin-123 ~ ~ VaXXoR ~ ~ Arman ~ ~ sebbe947 ~ ~ D.E ~ ~ MiRRe ~ Alla era bidrag ska laddas upp på en bild host t.ex. http://upl.silentwhisper.net eller http://imageschack.us Sådär, nu e det bara att köra igång och fota. -------------------- Säsong 1: Foto-tävling 1 (POLLEN) Foto-tävling 2 (POLLEN) Foto-tävling 3 (POLLEN) Foto-tävling 4 (POLLEN) Foto-tävling 5 (POLLEN) Säsong 2: Foto-tävling 6 (POLLEN) Foto-tävling 7 (POLLEN) Foto-tävling 8 (POLLEN) Tipstråden Vinnare av Säsong 1 : Memphis och Kebab (5p) Säsong 2: - (0p) Redigerad 25 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Snyggaste bilen? Vad menar ni? Moddad eller ska den bara stå fint typ? Isånnafall är jag med... min första tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Snyggaste bilen? Vad menar ni? Moddad eller ska den bara stå fint typ? Isånnafall är jag med... min första tävling 10x distance modden e tillåten, är det någon annan mod som många vill ha så tillåts den också. Oh crap, mitt fel. Redigerad 29 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Finaste bilden, alltså typ Solnedgångar och sånt shit. Ok... men blev lite förvirrad när det stod finaste "bilen" mitt bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Finaste bilden, alltså typ Solnedgångar och sånt shit. Ok... men blev lite förvirrad när det stod finaste "bilen" mitt bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Naj, naj, naj! Bilen! Inte bilden! I denna tävling får man inte ha en moddad bil! Allt annat får vara moddat. Men aa, hur den står (på vilken plats), hur bra "San Andreas-moddning" den har osv. Den snyggaste bilen helt enkelt. Redigerad 29 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men du ljuger ju Jazz OK så man ska ta en omoddad bil... nu fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men du ljuger ju Jazz OK så man ska ta en omoddad bil... nu fattar jag Är du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Är du med? Hell yeah... Mitt bidrag: Synd att den blev så jävla mörk... Redigerad 29 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Alltså bilen får vara moddad hos nån 'modding-firma' på spelet, men ni får inte slänga in en Hummer t.ex. En sån mod! Till er som inte riktigt förstod. Och man börjar faktiskt bli lite smått less på dessa trådar, de var roliga förrut men nu är det inte lika många som är med. KEBAB, VAR ÄR DU?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 När mitt Sa är paj och allt Aja får väll vara med senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men du ljuger ju Jazz OK så man ska ta en omoddad bil... nu fattar jag Sorry. :'( Fan jag läste slarvigt? Du får en gratis kaka som ett plåster på såren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Alltså bilen får vara moddad hos nån 'modding-firma' på spelet, men ni får inte slänga in en Hummer t.ex. En sån mod! Till er som inte riktigt förstod. Och man börjar faktiskt bli lite smått less på dessa trådar, de var roliga förrut men nu är det inte lika många som är med. KEBAB, VAR ÄR DU?! Thats right boy! Tare lungt, jag startade tråden idag. Det kommer fler pers (tror jag). @ VaXXoR: Jag kan skjuta fram deadline åt dig! Redigerad 29 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 @ VaXXoR: Jag kan skjuta fram deadline! Nej då, kör ni. Är med någon annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Kom igen nu! Jag vill ha dom stora fotograferna i min första tävling! Bigbear,kebab och alla andra... var är ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Kom igen nu! Jag vill ha dom stora fotograferna i min första tävling! Bigbear,kebab och alla andra... var är ni Kebab är väl bortrest? Eller så har han kommit tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Måste installera SA, kommer med bild sedan edit: jag är här Redigerad 29 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Måste installera SA, kommer med bild sedan Där är han! Naffs! MM, pepperoni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts