Cyper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Dom behöver tydligen inte låsas, men mina polls behöver nog låsas, slängas bort och glömmas bort ... Ja, men det var inte lite ogenom tänk ide. Förresten vad ska glömmas? VA va va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Varför ska just bigfoot trådarna låsas? Därför att Bigfoot är en myt? Han menar nog att folk inte ger sig med att skapa Bigfoot trådar när han är bekräftad myt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Därför att Bigfoot är en myt? Han menar nog att folk inte ger sig med att skapa Bigfoot trådar när han är bekräftad myt. Vart är dessa trådar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ja, men det var inte lite ogenom tänk ide. Förresten vad ska glömmas? VA va va? Vi ska glömma den gången då jag hade taskig attityd och sa att är du en rutten apa, din ruttna apa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Dom behöver tydligen inte låsas, men mina polls behöver nog låsas, slängas bort och glömmas bort ... Ja, där sa du ett sanningens ord Förresten, vad skulle SA-forumet vara utan myt-trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Bryr mig inte, låt trådarna vara, så enkelt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ja, där sa du ett sanningens ord Förresten, vad skulle SA-forumet vara utan myt-trådar? Nån som håller med mig för en gång skull! Förresten så harj ag inte sagt att jag ville ha dom låsta, jag bara undrade vad dom som läser dom tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts