Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag läser dom aldrig, så jag bryr mig inte, men vad tycker ni som klagar och ni som skapar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Visst var det lite spännade i början, nu bara meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Låt dom vara. Och svarsalternativen är så himla partiska. "Jag bryr mig inte", och sen så är svarsalternativet med att låta dom vara slutar med "Låt spammarna roa sig". Nej nej, jag bryr mig inte. Redigerad 28 april, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Låt dom vara. Kommer ändå bara skapas nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Låt dom vara. Och svarsalternativen är så himla partiska. "Jag bryr mig inte", och sen så är svarsalternativet med att låta dom vara slutar med "Låt spammarna roa sig". Nej nej, jag bryr mig inte. Folk klagar ju alltid på mina svars alternativ så jag skapade lite fantasi i svaren den här gången, men inget vidare tydligen. Får nog hålla mig borta från att göra omröstningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vote: Nej, låt dom små spammarna roa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) VOTE: Bryr mig inte! Redigerad 29 april, 2006 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Så ni kallar mig spammare/omogen fjortis? Jag har inte skapat en ENDA tråd som har med Bigfoot och om han lever eller inte och göra, däremot frågade jag i en tråd vem Bigfoot var och hur rykten kom till och nu i den senaste skrev jag att det visst fanns spår, kanske från Bigfoot. Verkligen nödvändigt att skapa en poll för detta. Om du tycker att alla trådar borde låsas som har med Bigfoot att göra, lås denna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Säkert bara spammare/ omogna fjortisar som röstade på alternativ nummer 2. VOTE: Bryr mig inte! Du ska inte ens nämna att andra är spammare. Du drog upp en hel sida gamla trådar i Grand Theft Auto: Liberty City Stories-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Votade nej men kommentaren stämmer INTE in på min åsikt, jag anser att alla dessa masstängnings förslag borde tackas nej till, varför? Joo, det ser väldigt tråkigt ut när alla trådar är låsta. och @samuelzon:Har aldrig sett det där, har inte orkat kolla om det är så men tror på ditt ord Sen att massa folk börjar tjata om att Bigfoot inte finns är inte ditt fel, det var ju spåren den tråde nahndlade om, right? Redigerad 29 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Sen att massa folk börjar tjata om att Bigfoot inte finns är inte ditt fel, det var ju spåren den tråde nahndlade om, right? Exakt. och @samuelzon:Har aldrig sett det där, har inte orkat kolla om det är så men tror på ditt ord Quoad Skönt att någon vettig människa fattar vad jag menar. Redigerad 29 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vadå, det har inte varit mycket snack om bigfott på jätte länge? Det enda jag har sett är prat om fotspåren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 ... Och en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Efter att läst att folket inte tycker om den här pollen kräver jag att den blir låst. Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Varför tänker du inte innan då? Det är bra att det kommer till en Bigfoot tråd om det är något vettigt i den. Det känns dock väldigt onödigt att skapa en omröstning om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 "Ska vi låsa alla Bigfoot trådar och låta dom vara?, Hum?" Vilka är "vi"? Det är väl en fråga till oss moderatorer och nej, jag tänker inte låsa Bigfoot-trådarna så länge reglerna hålls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Varför tänker du inte innan då? Det är bra att det kommer till en Bigfoot tråd om det är något vettigt i den. Det känns dock väldigt onödigt att skapa en omröstning om det. Är det en komplott att klaga på mina pollar ? Men jag såg ett visst antal trådar som handlade om Bigfoot som låg i rad när jag skapade den här pollen. Några stycken, tre eller fyra... I rad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Förresten, varför ska just bigfoot trådarna låsas? Redigerad 29 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Förresten, varför ska just bigfoot trådarna låsas? Dom behöver tydligen inte låsas, men mina polls behöver nog låsas, slängas bort och glömmas bort ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts