Boomer Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vill sälja min dator för jag behöver snabba pengar, så nu undrar jag hur mkt jag kan få av detta. De är inte skit bra grejer bara så ni vet. Processor: AMD Athlon XP/MP/4 1250MHz Grafikkort: Sapphire Radeon X1600 Pro 512MB GDDR2 / AGP / DVI / TV-OUT Minne: 2st 512mb (1024mb) Ljudkort: Envy24 Family Audio Hårddisk: 2st 80gb (160gb) Cd-enhet: nå billigt skit Dvd-enhet: Compaq DVD-Rom Gd-2500 Chassi: standard eller custom (699kr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Gå in på www.blocket.se och leta upp en liknande dator. Sen anger du ett liknande pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Gå in på www.blocket.se och leta upp en liknande dator. Sen anger du ett liknande pris. Men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag har en femtiolapp i fickan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag har en femtiolapp i fickan... Varför kan du inte bara svara honom istället för att fjanta dig. Du fattar väl själv att han inte säljer den för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Varför kan du inte bara svara honom istället för att fjanta dig. Du fattar väl själv att han inte säljer den för det. Jag är extremt oseriös idag/igår och orkar inte bry mig om kritik. Men ok, jag kan inget om datorers värde men det beror väl på vad och hur mycket den använts till(?). Jag skulle kunna ge mitt liv för en bättre dator än dom som finns i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag är extremt oseriös idag/igår och orkar inte bry mig om kritik. Men ok, jag kan inget om datorers värde men det beror väl på vad och hur mycket den använts till(?). Jag skulle kunna ge mitt liv för en bättre dator än dom som finns i huset. Nee, men varför skriver du äns i denna tråden om du inte kan svara han seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Om jag inte får ha det lilla roliga i mitt liv vad ska jag då göra? Men usch usch, nu ska jag inte orsaka bråk mellan oss här. Jag ber om ursäkt till alla som stört sig på mig och mitt beteende dom senaste timmarna och hoppas att jag ska kunna hålla fingrarna ifrån tangentbordet och inte spamma så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag bjuder 55 jämt.. Mycke högre än mainstream.. Är du med på de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag bjuder 55 jämt.. Mycke högre än mainstream.. Är du med på de? Varför skriva i tråden om du inte är seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Varför skriva i tråden om du inte är seriös? Varför skriva i denna tråd och säga att jag ska vara seriös om inte du är seriös när du säger att jag ska vara seriös!! ne fy fan! Redigerad 28 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag bjuder 55 jämt.. Mycke högre än mainstream.. Är du med på de? AIK-svin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Mulan-Freak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vill sälja min dator för jag behöver snabba pengar, så nu undrar jag hur mkt jag kan få av detta. De är inte skit bra grejer bara så ni vet. Processor: AMD Athlon XP/MP/4 1250MHz Grafikkort: Sapphire Radeon X1600 Pro 512MB GDDR2 / AGP / DVI / TV-OUT Minne: 2st 512mb (1024mb) Ljudkort: Envy24 Family Audio Hårddisk: 2st 80gb (160gb) Cd-enhet: nå billigt skit Dvd-enhet: Compaq DVD-Rom Gd-2500 Chassi: standard eller custom (699kr) Ja du kan nog få runt 10000 för den, eller mer om någon dum jeväl köper den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Varför skriva i denna tråd och säga att jag ska vara seriös om inte du är seriös när du säger att jag ska vara seriös!! ne fy fan! För att jag var oseriös från början och det tyckte inte folk om och nu ska inte du komma och vara oseriös om inte jag får vara oseriös. Mulan-Freak! Haha! Redigerad 28 april, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 För att jag var oseriös från början och det tyckte inte folk om och nu ska inte du komma och vara oseriös om inte jag får vara oseriös. Men om du inte får vara oseriös, och jag inte får vara oseriös.. vem fan ska då vara oseriös? Fyfan vad seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Ja du kan nog få runt 10000 för den, eller mer om någon dum jeväl köper den 10k? Är du inte helt frisk eller? Jag skulle säga runt 4-5k, om ens det. Ändring: Vänta lite, är det en laptop? Redigerad 28 april, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Ja du kan nog få runt 10000 för den, eller mer om någon dum jeväl köper den Oj, de va som fan trodde att de högst skulle bli 5000 edit: doh, de blev visst inte så mkt. nej de e inte en laptop Redigerad 28 april, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Men om du inte får vara oseriös, och jag inte får vara oseriös.. vem fan ska då vara oseriös? Fyfan vad seriöst. Borde nån vara oseriös i en sån seriös tråd som spårat ut på grund av två stycken oseriösa forumiter som måste förvandla den till en oseriös tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts