Jump to content

Hur mkt för detta?

Boomer
 Share

Recommended Posts

Vill sälja min dator för jag behöver snabba pengar, så nu undrar jag hur mkt jag kan få av detta. De är inte skit bra grejer bara så ni vet.

Processor: AMD Athlon XP/MP/4 1250MHz

Grafikkort: Sapphire Radeon X1600 Pro 512MB GDDR2 / AGP / DVI / TV-OUT

Minne: 2st 512mb (1024mb)

Ljudkort: Envy24 Family Audio

Hårddisk: 2st 80gb (160gb)

Cd-enhet: nå billigt skit

Dvd-enhet: Compaq DVD-Rom Gd-2500

Chassi: standard eller custom (699kr)

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Varför kan du inte bara svara honom istället för att fjanta dig. Du fattar väl själv att han inte säljer den för det.

Jag är extremt oseriös idag/igår och orkar inte bry mig om kritik. Men ok, jag kan inget om datorers värde men det beror väl på vad och hur mycket den använts till(?). Jag skulle kunna ge mitt liv för en bättre dator än dom som finns i huset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är extremt oseriös idag/igår och orkar inte bry mig om kritik. Men ok, jag kan inget om datorers värde men det beror väl på vad och hur mycket den använts till(?). Jag skulle kunna ge mitt liv för en bättre dator än dom som finns i huset.

Nee, men varför skriver du äns i denna tråden om du inte kan svara han seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag inte får ha det lilla roliga i mitt liv vad ska jag då göra? Men usch usch, nu ska jag inte orsaka bråk mellan oss här. Jag ber om ursäkt till alla som stört sig på mig och mitt beteende dom senaste timmarna och hoppas att jag ska kunna hålla fingrarna ifrån tangentbordet och inte spamma så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill sälja min dator för jag behöver snabba pengar, så nu undrar jag hur mkt jag kan få av detta. De är inte skit bra grejer bara så ni vet.

Processor: AMD Athlon XP/MP/4 1250MHz

Grafikkort: Sapphire Radeon X1600 Pro 512MB GDDR2 / AGP / DVI / TV-OUT

Minne: 2st 512mb (1024mb)

Ljudkort: Envy24 Family Audio

Hårddisk: 2st 80gb (160gb)

Cd-enhet: nå billigt skit

Dvd-enhet: Compaq DVD-Rom Gd-2500

Chassi: standard eller custom (699kr)

:)

Ja du kan nog få runt 10000 för den, eller mer om någon dum jeväl köper den :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skriva i denna tråd och säga att jag ska vara seriös om inte du är seriös när du säger att jag ska vara seriös!! ne fy fan! :)

För att jag var oseriös från början och det tyckte inte folk om och nu ska inte du komma och vara oseriös om inte jag får vara oseriös.

Mulan-Freak!

Haha!

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor