VaXXoR Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tja, nu är det så att min Sa skiva gick sönder :'( Nu undrar jag. Om man har crack (Har inte det nu.) hackar spelet på något sätt då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tror inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nu när det ändå är igång, är det olagligt med crack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Tror inte de Men ja tänkte att spelet kanske funkar bättre om datorn får läsa av skivan. Redigerad 28 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Mitt laggar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Nu när det ändå är igång, är det olagligt med crack? Nej, inte om du har köpt spelet. eller, de beror på vad för crack du menar Redigerad 28 april, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tja, nu är det så att min Sa skiva gick sönder :'( Nu undrar jag. Om man har crack (Har inte det nu.) hackar spelet på något sätt då ? Ja, crack förstör även datorns minne, använder sig av olika spyware-register och mailar virus till alla i din MSN Messenger-lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Ja, crack förstör även datorns minne, använder sig av olika spyware-register och mailar virus till alla i din MSN Messenger-lista. Okej. Ska dra förbi webhallen någon dag. Kostar inte så mycke 199:- Fattar inte, när det går och spela, spelar man sällan. Sen när skiten inte funkar blir man jätte kåt. Redigerad 28 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ja, crack förstör även datorns minne, använder sig av olika spyware-register och mailar virus till alla i din MSN Messenger-lista. Det behöver inte alltid stämma. Dock så bör du vara försiktig och kunnig och du bestämer dig för att använda crack. Jag skulle inte vilja påstå att cracks till spel innehåller spyware, däremot bör du se upp med nedladdade versioner av Microsoft Windows. /HH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ja, crack förstör även datorns minne, använder sig av olika spyware-register och mailar virus till alla i din MSN Messenger-lista. Haha, har aldrig hänt mig med spelen jag köpte i Thailand. (Givetvis inte R* Spel - man måste ju hedra dom) Dessutom tror jag faktiskt att Topic startaren laddade ned spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Haha, har aldrig hänt mig med spelen jag köpte i Thailand. (Givetvis inte R* Spel - man måste ju hedra dom) Dessutom tror jag faktiskt att Topic startaren laddade ned spelet. Nej de har jag inte ! Köpt på webhallen så deså ! Idiot. Redigerad 29 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Sorry, men eftersom du startade en tråd om cracks så vet man ju aldrig Jag tar tillbaka det jag sa och hoppas du förlåter mig =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Sorry, men eftersom du startade en tråd om cracks så vet man ju aldrig Jag tar tillbaka det jag sa och hoppas du förlåter mig =/ Jag förlåter dig. Inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hur gick skivan sönder då? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Så här. Fråga mig inte hur det gick till, Fattar inte de själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts