Mark Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Har börjat lira PS2 lite smått igen, men mina gamla rostiga spel duger inte. Jag undrar, vilka nya spel skulle ni rekommendera? Helst action eller lite fantasy inspirerade spel. Har tittat lite på Shadow of the Colossus, men är det värt pengarna? Tack på förhand Marky a.k.a Skarface Redigerad 28 april, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Shadow of Colossus är grymt kul. Det är värt pengarna. Annars om du inte har provat köp God Of War. Grymt mycket roligt spel, som du kommer sitta med i timmar och verkligen njuta av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Om du gillar fantasy så ska du helt klart spela. Arc: Twilight of the spirits. Det är nog bland dom bästa spelen jag har spelat någonsin. Helt otroligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ah, God of War. Ska ta mig en närmare titt på det, tack för tipset. Arc: Twilight of the spirits, kan du länka någon sida med mer info om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 MGS-spelen och RE4 Sen kan du kolla in Guitar Hero, funderar på att skaffa det när det har gått ner i pris lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 MGS-spelen Gillar inte MGS så mycket, minns en mörk natt när jag kastade ut handkontrollen när jag lirade det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ah, God of War. Ska ta mig en närmare titt på det, tack för tipset. Arc: Twilight of the spirits, kan du länka någon sida med mer info om det? Där har du lite info och några bilder. Kanske inte ser ut att vara det bästa spelet men jag är kääär i det spelet http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=ps2340 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Du bör definitivt skaffa Shadow of the Colossus, du kommer inte att ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nehe . Ingen ville ha mitt spel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ok, har alldeles nyss beställt Shadow of the Colussus och God of War, har även bokat God of War II. Phew, blir mycket att spela framöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nehe . Ingen ville ha mitt spel :'( De verkar kul Kan du berätta lite om de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Du MÅSTE Spela Splinter Cell Serien!!!!!! Det e Min favorit Spel-Serie!!!! du kommer bli hooked på det direkt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Tomb raider: legend, den nya den e bra man klarar den på en dag men den är rolig om du tycker om spel som man moste använda gärnan på .så är tomb raider helt perfect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty och Snake Eater är absoluta måsten. God of War, Resident Evil 4, Shadow of the Colossus och Fahrenheit skaffar du efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts