Pico Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Är det tillåtet att göra en "omognaste/fulaste/töntigaste-nick tråd"? Go for it. Bråk vill vi haaa, tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Go for it. Bråk vill vi haaa, tihi. När du hetsar mig sådär så får jag ju lust att göra det, men vågar man ta risken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 När du hetsar mig sådär så får jag ju lust att göra det, men vågar man ta risken? Meningen med livet (och sitt GTAsajten-konto) är att ta risker. Men jag vågar inte för jag har 4/5 varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ok nu kanske jag får en varning eller något men kan du göra hela forumet en stor tjänst och sticka! Stick till fuska forumet där kanske du håller samma mognadsnivå som dom. Äsch, du är alldeles för rädd för varningar Är det tillåtet att göra en "omognaste/fulaste/töntigaste-nick tråd"? Precis vad jag tänkte på. You go boy! Tack så mycket Kebab Varse okej, nu har jag gjort 3 onödiga quoter, men eftersom alla var i samma inlägg så kan det väl omöjligt räknas som spamm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Kalan är fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Är det tillåtet att göra en "omognaste/fulaste/töntigaste-nick tråd"? Är det bara jag som är säker på att jag skulle hamna på topp 5 där? Jag måste byta nick... Känns som om man blir behandlad efter sitt nickame ibland... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Det finns två. Foo har ett citat i sin signatur från den första tråden. Ajjemen, det stämmer Får lägga till ett till snart! EDIT: Foo är häftigt, det är också okka och Mikolan. Jacker och Panimala är inte helt fel de heller. SlewME får man inte heller glömma Redigerad 1 maj, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 När du hetsar mig sådär så får jag ju lust att göra det, men vågar man ta risken? [MANTRA]Gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det...[/MANTRA] Pretty please, with sugar on top, start the fucking topic. Jag vill ju slåss mot horder av forumiter efter att ha låtit min rakbladsvissa tunga slinta. Oj, vilken onödig post. Då passar jag på att säga att Leopold är ett fint namn. Fast oj då, så heter ju mannen under min säng. Det var ju inte någon på forumet. Eller så har han ett konto här kallat SlewME. Skulle inte förvåna mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Precis vad jag tänkte på. You go boy! Nu får jag lust att byta nick till Han från Ödeshög @Crice: Jag och Plusfourtyfour har visat hur omogna vi är och det finns nog dom som stör sig på vårat spammande . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Pkz, Gizmo, DrStupid, Kebab, Hultenius, Azore och flera, kommer väl på mer sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Brukar inte skriva i sådana här trådar, men snälla, finaste nicket? Kom igen... Okej, okej... det är LoneWolF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) [MANTRA]Gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det...[/MANTRA] Pretty please, with sugar on top, start the fucking topic. Jag vill ju slåss mot horder av forumiter efter att ha låtit min rakbladsvissa tunga slinta. Oj, vilken onödig post. Då passar jag på att säga att Leopold är ett fint namn. Fast oj då, så heter ju mannen under min säng. Det var ju inte någon på forumet. Eller så har han ett konto här kallat SlewME. Skulle inte förvåna mig. Först frågar du vad jag vill dig och skriver därefter massa inlägg, jag ber om ursäkt för att det jag gjorde var dumt. Men likförbannat så fortsätter du? Som en parasit, eller har jag missuppfattat något? Alla har redan förstått att du hatar/ogillar mig, kan du sluta nu? Redigerad 1 maj, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Först frågar du vad jag vill dig och skriver därefter massa inlägg, jag ber om ursäkt för att det jag gjorde var dumt. Men likförbannat så fortsätter du? Som en parasit, eller har jag missuppfattat något? Alla har redan förstått att du hatar/ogillar mig, kan du sluta nu? Du har missförstått; se det snarare som en komplimang. Han sade att Leopold var ett fint namn, sen sade han att ingen hette det på forumet, sen sade han att han (Leopold) kanske har "[...] ett konto här kallat SlewME. Skulle inte förvåna mig." Fast, hey, jag vet inte, ironi, perhaps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Du har missförstått; se det snarare som en komplimang. Han sade att Leopold var ett fint namn, sen sade han att ingen hette det på forumet, sen sade han att han (Leopold) kanske har "[...] ett konto här kallat SlewME. Skulle inte förvåna mig." Fast, hey, jag vet inte, ironi, perhaps. Hm, ja. Det var snarare sarkasm. Syftet var nog inte att ge mitt namn en komplimang, snarare att påpeka hur fult namnet är. Nu har vi två sidor av pannkakan, ska vi låta den tredje vara osagd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 SlewME är rätt coolt, Jacker, Crice och Foo också typ. Wallemart har ett skönt för det låter som Wall-Mart, vilket han kanske vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Först frågar du vad jag vill dig och skriver därefter massa inlägg, jag ber om ursäkt för att det jag gjorde var dumt. Men likförbannat så fortsätter du? Som en parasit, eller har jag missuppfattat något? Alla har redan förstått att du hatar/ogillar mig, kan du sluta nu? Eh, jag menade inget särskilt med vad jag sa. Kom på att Leopold inte var någon på forumet, men då jag försökte knäcka fram någon forumits nick så poppade ditt upp först i knoppen. Du är alltså i första rummet för mig, babeh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Valle-Balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Siana, Crice, Pico och GiZmo är fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) FEL Redigerad 2 maj, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Foo är coolt. Sen gillar jag Siana också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts