Pico Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ja, det var ju tragiskt. Alla kan ju inte föregå med lika gott exempel som du. Mobbning btw, det ser du som en lösning på problem. Att gadda ihop sig och successivt trycka ner en person, det är storslaget. Jo du verkar ju bestämma sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Mobbning btw, det ser du som en lösning på problem. Att gadda ihop sig och successivt trycka ner en person, det är storslaget. Men vad fan vill du egentligen? Du kommer och kastar skit på oss utan anledning för att sedan säga att vi gaddar ihop oss mot dig. Vi ville aldrig ens ha kontakt med dig, ta det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men vad fan vill du egentligen? Du kommer och kastar skit på oss utan anledning för att sedan säga att vi gaddar ihop oss mot dig. Vi ville aldrig ens ha kontakt med dig, ta det lugnt. Fuckin' woooord. Aktivister? My ass. Hrm...hmpf. *Hettar upp en brasa och letar reda på lämpligt virke för att bygga kors av..* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men vad fan vill du egentligen? Du kommer och kastar skit på oss utan anledning för att sedan säga att vi gaddar ihop oss mot dig. Vi ville aldrig ens ha kontakt med dig, ta det lugnt. Mja, nu var det ju så att jag postade till Okka och sedan balandade du dig i och även Pico. Det jag vill är att besvara det ni skriver, det är ju trotsallt ett diskussionsforum. @Picle, Nja, jag bestämmer inte sånt nej, däremot så ser jag hur ni gör och har gjort förut. Det är inte utav en slump ni har överdrivet många varningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Mja, nu var det ju så att jag postade till Okka och sedan balandade du dig i och även Pico. Det jag vill är att besvara det ni skriver, det är ju trotsallt ett diskussionsforum. Vad du att diskutera om vänsteraktivister i en tråd med titeln 'Finast nick på sajten'? Enlighten me, snälla SlewME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Mja, nu var det ju så att jag postade till Okka och sedan balandade du dig i och även Pico. Kanske för att du kallade oss "vänsteraktivister", och för att vi vill kunna försvara oss? Det är ju inte nödvändigt att angripa en grupp människor utan anledning, vet du. Bakom de där förstärkta säkerhetsdörrarna finns en värld full av människor; och alla vänstermänniskor är inte fradgatuggande galenpannor som helst av allt vill bränna av två skott i din bröstkorg. Take a chill pill, för att summera det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Kanske för att du kallade oss "vänsteraktivister", och för att vi vill kunna försvara oss? Det är ju inte nödvändigt att angripa en grupp människor utan anledning, vet du. Bakom de där förstärkta säkerhetsdörrarna finns en värld full av människor; och alla vänstermänniskor är inte fradgatuggande galenpannor som helst av allt vill bränna av två skott i din bröstkorg. Take a chill pill, för att summera det hela. Hm, det där var faktiskt vettigt sagt och jag instämmer. Ber om ursäkt för att jag målade fan på väggen. God natt och sov gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hm, det där var faktiskt vettigt sagt och jag instämmer. Ber om ursäkt för att jag målade fan på väggen. God natt och sov gott. Ingen skada skedd, gode herrn. Dröm sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag röstar på det jag gjorde i den förra tråden för mycket länge sedan. The Dude, det låter så soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Och hur är man när man är "tyken"? För att detta inte ska bli spam så säger jag att Bubbli är ganska kewlt... Spela inte dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Spela inte dum Ursäkta? Jag vet ju inte hur man är när man är "tyken"... Är det nåt konstigt jävla slang för jobbig eller nåt? Herregud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Spela inte dum Ok nu kanske jag får en varning eller något men kan du göra hela forumet en stor tjänst och sticka! Stick till fuska forumet där kanske du håller samma mognadsnivå som dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Tyken är man när man är taskig mot nån. Och jag håller med rabarben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ursäkta? Jag vet ju inte hur man är när man är "tyken"... Är det nåt konstigt jävla slang för jobbig eller nåt? Herregud... Kewl, du vet inte vad 'Tyken' betyder? Man är jobbig, uppkäftig, ettrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Snart kommer väll uttrycket "är du helt fimpad eller ?" Kom ihåg, det var jag som börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag får väl agera mogen och ordningsam, så... Håll käften alla och håll er till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Joey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ok nu kanske jag får en varning eller något men kan du göra hela forumet en stor tjänst och sticka! Stick till fuska forumet där kanske du håller samma mognadsnivå som dom. Tyst bara. Tack så mycket Kebab Jävligt många snygga nick här på gtasajten alltså, men P-C:s cs-nick akaast är fan det snyggaste, har snott det faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Plusfourtyfour StellHell är grymmt. Och Pico gillar jag, det påminer om en picollo... Tweak och TheTweak har båda fina nick. Är det tillåtet att göra en "omognaste/fulaste/töntigaste-nick tråd"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts