Plaisir Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Mee då?? :'( Mitt nya är ju... Fritt Eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Inte är det mitt iaf! (fast är nog de sötaste eftersom namnet är taget från katten min) Jag skulle vilja påstå att The Dude, kattälskaren, chiligr, och S-4 är de finaste nicken. Redigerad 29 april, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Qouad, Tweak und Cortez toppar listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jacker och skribb. skribb är faktiskt riktigt snyggt... tänker på nåt kort och smart och antireligion när jag hör det. Förresten, enbart för att bevisa att jag har ett bra minne när det gäller GTAsajtens forum så kan jag säga att det redan finns en sån här tråd. Om inte två till. Och så vill jag tillägga att jag tänkte på antireligion när jag såg skribb första gången, det behövde han inte skicka hatmeddelanden till andra på forumet innan jag tänkte på det. Det finns två. Foo har ett citat i sin signatur från den första tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Och lär dig quota som folk! Jag hade redan tryckt på add reply och orkade inte backa Redigerad 29 april, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Siana, skribb, The Dude, okka, Crice, epix och Pico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Hna har varit tyken i PM mot mig. Och hur är man när man är "tyken"? För att detta inte ska bli spam så säger jag att Bubbli är ganska kewlt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Siana, skribb, The Dude, okka, Crice, epix och Pico. Du glömde Mahalo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Och hur är man när man är "tyken"? För att detta inte ska bli spam så säger jag att Bubbli är ganska kewlt... MUHAHAHA. Jag som började kalla honom för det. Jag äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Du glömde Mahalo! Huuumor. Heho, hahi, tiho. Well, faktiskt: Mahalo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Huuumor. Heho, hahi, tiho. Well, faktiskt: Mahalo. Ja lite humor faktiskt. Bara vänsteraktivister valde du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 MUHAHAHA. Jag som började kalla honom för det. Jag äger. Jag tyckte hans äldre nick var finare. Fast nu minns jag det inte längre... det är ditt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ja lite humor faktiskt. Bara vänsteraktivister valde du. 'Örru, jag är kristdemokrat och förespråkare av det feodaliska samhället. Du verkar lite tappad bakom en åsnevagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 'Örru, jag är kristdemokrat och förespråkare av det feodaliska samhället. Du verkar lite tappad bakom en åsnevagn. Jag är tappad där du vill ha mig tappad. Tänk ifall jag tycker samma sak om dig. Katastrof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Du verkar lite tappad bakom en åsnevagn. Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag är tappad där du vill ha mig tappad. Det var en konstig sak att säga, på min ära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ja lite humor faktiskt. Bara vänsteraktivister valde du. Vänsteraktivister? Ack, nojjiga SlewME blev inte namedroppad, boo-fucking-hoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vänsteraktivister? Ack, nojjiga SlewME blev inte namedroppad, boo-fucking-hoo. Haha, ni blir bara fler och fler. Ni är som.. öh, hells angels. Om en säger något så ska alla upprepa. Det är lite synd om mig ja, blir ju fan mobbad utav er. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Haha, ni blir bara fler och fler. Ni är som.. öh, hells angels. Om en säger något så ska alla upprepa. Det är lite synd om mig ja, blir ju fan mobbad utav er. :'( Med tanke på ditt beteende är det nog inte bara utav oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Med tanke på ditt beteende är det nog inte bara utav oss. Ja, det var ju tragiskt. Alla kan ju inte föregå med lika gott exempel som du. Mobbning btw, det ser du som en lösning på problem. Att gadda ihop sig och successivt trycka ner en person, det är storslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts